استاندار مرکزی با حضور در شهرستان شازند، در جریان آخرین وضعیت و اقدامات مرتبط با ساخت بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی شازند قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷ 24 June 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در بازدید از محل عملیات اجرایی پروژه ساخت بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی شازند گفت: طرح ساخت بیمارستان شازند در خرداد ماه ۱۳۹۷ با حضور وزیر اسبق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگ زنی شد.
وی افزود: متاسفانه با گذشت پنج سال، این طرح بطور کامل متوقف و عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی شازند در اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد.
استاندار مرکزی یادآورشد: اجرای پروژه ساخت بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی شهرستان شازند با شتابی انجام می شود و این طرح ماحصل همکاری های همه جانبه میان مجموعه های تحت نظارت دولت، مجلس شورای اسلامی و برخی از شرکت هاست که جا دارد از شرکت پتروشیمی شازند و پیگیری های مجدانه دکتر خلیلی نیا مدیرعامل این شرکت به عنوان مالک و حامی اصلی این طرح بسیار مهم قدردانی کنم.
وی افزود:  به زودی نقشه های اجرایی این بیمارستان بسیار مهم توسط پیمانکار مربوطه (شرکت بین‌الملل ساختمان و صنعت ملی وابسته به هلدینگ شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی) تکمیل و عملیات اجرایی آن به صورت شبانه روزی پیگیری خواهد شد.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند هم در پاسخ به سوالی درباره میزان سرمایه گذاری این شرکت در ساخت بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی شازند گفت: طبق برآورد بعمل آماده تنها هزینه ساخت این بیمارستان بالغ بر ۵ هزار میلیار ریال اعتبار نیاز دارد که اقدامات مرتبط با تامین اعتبارآن در حال انجام است.
خلیلی نیا افزود: با همکاری های چند جانبه با دانشگاه علوم پزشکی اراک، شهرداری شازند و سایر دستگاه های ذیربط پیش بینی می شود میزان اعتبار ریالی لازم برای تجهیز و تامین نیروی انسانی این پروژه، بیش از اعتبار پیش بینی شده برای ساخت آن خواهد بود که بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده، بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی شازند ظرف مدت زمان ۲۴ ماه ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار