درعملیات پلیس شازند یک دستگاه خودروی سواری توقیف و در بازرسی از آن بيش از ۳ هزار دلار قاچاق کشف شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶ 10 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"ملك حسين چگنی" جانشين فرماندهي انتظامی شهرستان شازند در تشریح این خبر گفت: با تشدید طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی" توره " روز گذشته، در هنگام کنترل خودروهای عبوری به راننده و سرنشين یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و خودرو را برای بررسي بیشتر متوقف کردند.
وی خاطرنشان کرد: مآموران در بازرسی از داخل هواکش خودرو مؤفق به کشف ۳ هزار و ۱۰۰ دلار قاچاق شدند.
سرهنگ چگني در پایان با اشاره به تعیین ارزش تقریبی یک میلیارد ریال و۵۵۰ میلیون ریالی دلارهای قاچاق افزود: دو متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


كولرهاي قاچاق به مقصد نرسيد

فرمانده انتظامي محلات گفت: ۴۴ دستگاه كولرگازي قاچاق در بازرسي از يك دستگاه كاميون در اين شهرستان كشف شد.
سرهنگ "رضاجنتي" افزود:‌ در تداوم برنامه ريزي عملياتي در مبارزه با قاچاق كالا، با اشراف اطلاعاتي مأموران انتظامي اين فرماندهي، يك دستگاه خودروي كاميون حامل بار قاچاق در محور خمين به محلات شناسايي و متوقف شد..
فرمانده انتظامي شهرستان محلات با اشاره به كشف۴۴ دستگاه كولر گازي قاچاق در بازرسي از اين خودرو بيان داشت: در اين رابطه ۳متهم با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.
اين مقام انتظامي در پايان با بيان اينكه كارشناسان ارزش اين محموله را ۱۰ ميليارد ريال برآورد كردند، افزود: پليس با جديت با هرگونه قانون‌شكني و اخلال در بازار برخورد مي‌كند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار