رئیس شورای اسلامی شهر شهباز گفت:طرح ارتقای محور شازند به خمین از سال ۱۳۸۰ جز مصوبات هیات دولت وقت بوده و با توجه به اخذ مجوز کمیسیون ۲۱۵ جز طرح های ملی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۰۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 11 April 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،اکبری در اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان شازند در سال جاری، که به ریاست رضایی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور بخشداران ، شهرداران و رئیس شورای اسلامی شهر های شهرستان شازند و چند تن از مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان، در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد افزود: بیش از  ۲۰  سال است که طرح ارتقا محور شازند به خمین آنهم ازسمت شازند تنها ۵ کیلومتر آن بصورت ناقص اجرا شده است.
وی یادآورشد؛انتظار شورای اسلامی شهر شهباز بعنوان نمایندگان عالی مردم، این است که کمیته برنامه ریزی شهرستان و استان‌ نگاه عدالت محور در توزیع اعتبارات داشته باشد چراکه به نوعی تبعیض در  عدم اختصاص اعتبار به محور فوق قابل مشاهده است .
وی افزود:ایمن سازی ، روشنایی  و نصب نیو جرسی محور دو راهی ازنا تا میدان سردار شهید سلیمانی شهرشهباز مهمترین مطالبه جدی مردم است.
اکبری ادامه داد : تردد و حجم زیاد ماشین‌های سنگین که غالبا متعلق به معادن میباشد، موجب شده به جاده بعنوان  زیر ساخت اصلی منطقه آسیب برسد .
وی طولانی شدن این طرح و عدم توجه مسولین به محور شازند به خمین سبب شده تا دهها تصادف در این محور صورت بگیرد و موجب تصادفات جرحی و فوتی شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر شهباز عنوان کرد: به چه علت وقتی که  ۵ کلیومتر جاده یک لایه آسفالت توپکا را ندارد و دیون هم به پیمانکار دارد، اجازه افتتاح را داده اند و مسولین وقت باید پاسخگو باشند،سلامت مردم کجای تصمیم گيري مسولین وقت قرار گرفته بود؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار