در دیدار مدیرعامل نیروگاه حرارتی شازند و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک، مسائل سلامت محور نیروگاه حرارتی شازند بررسی شد.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹ 09 April 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، در این جلسه دکتر امانی به عنوان متولی سلامت مردم استان مرکزی و مهندس ایران پاک به عنوان مسئول نیروگاه شازند بر سر مسائل زیست محیطی و سلامت محور و نحوه سوخت این مجتمع، بحث و گفتگو کردند.
در این دیدار مسائل مربوط به سوخت گاز و همچنین مشکلاتی که سوخت مازوت بر سلامت مردم ایجاد می کند تبادل نظر و در مورد برنامه ریزی برای ایجاد هوای پاک و سالم و همچنین دیگر مولفه های سلامت برای مردم شهر، پیگیری های لازم صورت گرفت.
دکتر امانی گفت: همه مسئولان باید در راستای ارتقاء سلامت مردم، آب و هوا و مولفه های دیگر تلاش کنند.

با اقدامات پزشکی غیر حرفه ای برخوردمی شود

 جلسه قرارگاه سلامت دانشگاه علوم پزشکی اراک تشکیل و در خصوص فعالیت های سلامت محور غیر حرفه ای که به سلامت مردم لطمه وارد می کنند، تصمیم گیری شد.
در این جلسه مسائل مربوط به برخورد قانونی با آرایشگاه ها و مطب های زیبایی که اقدام به دخالت در امور پزشکی می کنند، بررسی شد.
همچنین گواهینامه های صادره از طرف سازمان فنی و حرفه ای مورد بررسی قرار گرفت.
افرادیکه گواهینامه های فنی و حرفه ای را کسب می کنند، باید بدانند صرفاً داشتن گواهینامه از فنی و حرفه ای دلالت بر مجوز برای فعالیت نیست و باید از مراکز مربوطه مجوز فعالیت دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار