بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۱۱ روستای منطقه سربند شازند با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، استاندار مرکزی وجمعی از مدیران ومسئولین آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ 10 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران دراین آیین گفت: محرومیت‌زدایی به خصوص در حوزه آبرسانی به مناطق محروم با همکاری دستگاه‌های متولی برنامه اولویت‌دار این نهاد انقلابی است.
سردار محمد پاکپور  با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب به مردم ایران استان مرکزی، افزود: آبرسانی به روستاها و مناطق محروم موضوعات اساسی کشور بود که سه سال پیش در سپاه مطرح شد.
وی ادامه داد: از اوایل سال گذشته موضوع آبرسانی به روستاها بین دولت و سپاه مطرح شد و نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آبرسانی به روستاهای محروم در منطقه سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، منطقه غرب و استان مرکزی را تقبل کرد که با کمک آبفا و وزارت نیرو این اقدام مهم را انجام دهد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد،: بر این اساس امروز بهره‌برداری از طرح‌ آبرسانی به ۱۱ روستا در منطقه سربند استان مرکزی آغاز شد.
سردار پاکپور گفت: سپاه روح الله استان مرکزی و گروه ۴۲ قدر آبرسانی به روستاهایی که باید در این استان آبرسانی شود و از برنامه های دولت است را در دستور کار قرار داده اند.
وی ادامه داد: نیروی زمینی و مجموعه سپاه پاسداران اقدامات بزرگ دیگری در حوزه‌ محرومیت‌زدایی در دست انجام دارد.
استاندار مرکزی هم گفت: بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی گام بلندی در گسترش عدالت در کشور است.
 فرزاد مخلص الائمه افزود: بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۱۱ روستای شهرستان شازند از سد کمال صالح از جمله مطالبات به حق و قدیمی مردم سربند و شازند بوده است.
وی ادامه داد: آبرسانی به تعداد قابل توجهی از روستاهای منطقه، گام بلندی در مسیر توسعه عدالت در سطح کشور است و این اقدام ارزشمند همچنان ادامه دارد.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: طرح‌های آبرسانی در نقاط مختلف کشور توسط نیروهای بسیج سازندگی، قرارگاه امام حسن محتبی (ع) و نهادهای متولی در حال اجرا است و به زودی شاهد پایان این طرح‌های بسیار مهم و بارزش آبرسانی در کشور خواهیم بود.
بهره‌برداری از طرح آبرسانی سد کمال صالح توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید و ۱۱روستا از مزایای این طرح برخوردار شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار