استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت:تنها سازمانی که می تواند این نظم و امنیت را با آن نگاه بر مکت دینی و اسلامی، ایجاد کند نیروی انتظامی است که الحمدالله امروز نیروی انتظامی با آمادگی شان، اقتدار نظام را به منصه ظهور گذاشته است.
کد خبر: ۱۰۷۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ 08 October 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛حسن بهرام نیا   در آیین صبحگاه مشترک با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرمانده انتظامی استان، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، و اعضای شورای تامین استان، با تبریک هفته فراجا، اظهار کرد: سبزپوشان لباس مقدس سربازی برای حفظ و امنیت و آرامش مردم، مجاهدانه جان بر کفانه در کف میدان هستند.

 با بیان اینکه بنده از سبزپوشان مدافع امنیت که به صورت مجاهدانه به صورت مقتدرانه در سراسر نقاط مختلف کشور از کیان نظام اسلامی دفاع می کنند، تقدیر و تشکر می کنم، افزود: حضرت علی(ع) می فرماید که وطنی و کشوری که در ان ساکنینش احساس امنیت نکنند، ان وطن بدترین وطن است.

وی با اشاره به اینکه سردار القاصی فرمانده انتظامی استان از سربازان جان برکف میدان در همه عرصه ها بوده و هم مردمی بودنش در کلام و گفتار ایشان هویدا است، ابراز کرد: هم اقتدار نیروی انتظامی و هم ولایتمداری این نیرو در تمام عرصه ها آشکار است.استاندار ایلام بیان کرد: حدود ۳ هزار کیلومتر مرز خشکی و ۳ هزار کیلومتر مرز در کشور داریم و بخشی از این امنیت مرزها بر دوش شما عزیزان گذاشته شده است و پدیده امنیت در سایه حضور و وجود شما مصداق پیدا کرده است و بر خود یک فرض می دانم که از تلاش های شما تقدیر کنم.

بهرام نیا با بیان اینکه مقام معظم رهبری در وصف نیروی پلیس فرمودند اگر زندگی بشر، مردم و هر فرد فصل بندی کنیم، یکی از این فصل ها فصل امنیت است، افزود: انس با خانواده بدون امنیت لذت بخش نیست، شغل و منصب بدون امنیت معنایی ندارد، آنچه موجب آرامش آحاد جامعه است امنیت است.

وی با بیان اینکه قدردانی رهبر معظم انقلاب از مجاهدت های نیروی انتظامی، افتخاری بزرگ است، یادآور شد: دفاع مقدس هشت سال طول کشید و نیروی انتظامی از ابتدای آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، همواره با انجام ماموریت ها منتظر شهادت بودید و شهدایی زیادی در راه امنیت ایران اسلامی و مردم تقدیم شده است.

استاندار ایلام یادآور شد: امروز کارکنان نیروی انتظامی علاوه بر اینکه از سلامت جسم برخوردارند، از تحصیلات و آموزش های لازم، برخوردارند، گفت: فراگیری معارف دینی و اسلامی است که با آموزش های نظامی عجین شده و با فناوری روز مجهز می گردد، یک پلیس مقتدر و کارآمد و متدین را تشکیل می دهد.

بهرام نیا با بیان اینکه یکی از مصادیق پلیس مقتدر برخورد با اغتشاشات اخیر بوده است، گفت: البته حساب جوانان این کشور از حساب آنهایی که مزدبگیر کشورهای نظام سلطه بودند جدا است، ما شاهد برخورد رحمانی نیروی انتظامی برگرفته از آموزش و مکتب و معارف اسلامی بودیم و اقتدار و صلابت با آن عده افرادی که که اخیر دشمنان بودند به منصه ظهور گذاشتد، این از مصادیق پلیس انقلابی، متدین و مردمی است که با نصب العین قرار دادن جهاد فی سبیل الله هر روزش را آغاز می کند و با کسانی که امنیت مردم را به خطر می اندازند، مقابله می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از آرزوهای بشری حفظ امنیت است، خاطرنشان کرد: تنها سازمانی که می تواند این نظم و امنیت را با آن نگاه بر مکت دینی و اسلامی، ایجاد کند نیروی انتظامی است که الحمدالله امروز نیروی انتظامی با آمادگی شان، اقتدار نظام را به منصه ظهور گذاشته است.

استاندار ایلام با بیان اینکه در اربعین امسال بیش از ۵۰ درصد میزان تصادفات جاده ای نسبت به اربعین ۹۸ کاهش یافته است، گفت: این مهم در نتیجه تلاش شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی استان بوده است و در ایام رابعین امسال مجموعه انتظامی بسیار نقش آفرین بودند که بنده از همه کارکنان نیروی انتظامی تقدیر می کنیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار