رئیس بسیج تجار و فعالین اقتصادی کشور: افتتاح اتاق بسیج به منظور رفع موانع اقتصادی از فعالین اقتصادی و تسهیل گری در امور صادرات کشور است.
کد خبر: ۱۰۶۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲ 07 September 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، حسن پوردر حاشیه افتتاح دفتر بسیج فعالین اقتصادی اتاق بازرگانی اراک افزود: دفاتر تمام اتاق‌های بازرگانی افتتاح شده و امروز نیز در استان صنعتی و کشاورزی استان مرکزی نیز این دفتر فعال شده است.
وی یادآورشد: وظیفه ما در بسیج تسهیل‌گری امور تجارت و توجه به بخش بین الملل است که استان مرکزی نیز در این حوزه موفق بوده است.
وی افزود: با توجه به اینکه سایه صنعت در استان مرکزی روی همه بخش‌ها افتاده، حوزه کشاورزی کمتر مورد توجه قرار گرفته لذا قرار شد در این حوزه به بخش کشاورزی نیز توجه اختصاصی شود.
رئیس بسیج تجار و فعالین اقتصادی کشور ادامه داد: راه اندازی اتاق بسیج به منظور رفع موانع اقتصادی از فعالین اقتصادی و تسهیل گری صادرات کشور است که با حمایت اتاق‌های اصناف و تفکر بسیجی اتقاق خواهد افتاد.
او بیان کرد: کار این اتاق از یکسال قبل شروع شده بود که افتتاحیه رسمی آن به سبب کرونا به تعویق افتاد.
رئیس بسیج تجار و فعالین اقتصادی کشور اضافه کرد: وارد کنندگان و تولیدکنندگان در اتاق بازرگانی هستند و اگر همدلی بین فعالین و دولت اتفاق بیفتد شاهد رونق ییشتری خواهیم بود.
بیگی رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی هم گفت: هدفگذاری شورای بسیج تجار در ترویج صادرات و واردات و حل مشکلات در این زمینه بسیار مهم است.
بیگی افزود: با روحیه حاکم بر بسیج، کمک‌های خوبی می‌توان از سوی این قشر در راستای مسائل اقتصادی و صادرات و واردات داشت لذا باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.
او تاکید کرد: بسیج عاری از هر خدشه و حاشیه‌ای است و می‌تواند صادقانه خدمات ارزنده و صادقانه‎ای ارائه دهد، همچنین می‌تواند خلاء اقتصادی بین مردم و دستگاه حاکمیتی را رفع و موجبات تسهیل روند صادرات و واردات را مهیا کند.
در این مراسم بیگ زاده به عنوان مسئول بسیج تجاری و فعالین اقتصادی این دفتر منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار