سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: استان مرکزی کمبودهای زیادی در حوزه سلامت دارد.
کد خبر: ۱۰۶۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱ 05 September 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر امانی در حاشیه بازدید دکتر علی اکبر کریمی نماینده مردم شریف شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان های امیرکبیر و امیرالمومنین و پروژه های حوزه سلامت، افزود: شاید باور بر این بود که نزدیکی استان مرکزی به تهران و مجاورت با پایتخت، برای رفع مشکلات و کمبودها به خصوص در حوزه سلامت تاثیرگذار باشد؛ اما متاسفانه نه تنها این موضوع باعث پیشرفت و رفع کمبودها نشده است، بلکه در برخی موارد نیز باعث عقب ماندگی وکمبود شده است.
وی یادآورشد: اورژانس سوانح سوختگی، بیمارستان زنان و زایمان و خوابگاه دختران مجتمع پیامبر اعظم(ص) از جمله طرح های اولویت دار حوزه سلامت هستند که امید می رود با کمک مسئولین هر چه زودتر به سرانجام برسند.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه سیاست دولت و دانشگاه این است که تا پایان یافتن پروژه های نیمه تمام، پروژه ای را آغاز نکنیم، برای اتمام پروژه های حوزه سلامت نیازبه کمک مسئولین هست.
دکتر امانی گفت: امیدمی رود خوابگاه های دانشجویی موجود را بتوانیم در سال جاری مدیریت کنیم، اما مسلما برای سال های آتی برای افزایش و ارتقاء کیفیت وفضای خوابگاه هاباید برنامه ریزی شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در کنار سامان دادن به پروژه های نیمه تمام، در حال برنامه ریزی برای سایر پروژهای اولویت دار هستیم تا بتوانیم حوزه سلامت و بهداشت و درمان را به جایگاه بهتری رسانده و ارتقاء کمی و کیفی خوبی را در این زمینه شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار