معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید دستاوردهای دولت در طول یک سال گذشته را به صورت ویژه ارائه دهند.
کد خبر: ۱۰۶۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲ 22 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری در نشست هماهنگی بزرگداشت هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، در اراک با تبریک هفته دولت افزود: روابط عمومی‌های منفعل باید به موتور محرکه ارایه اخبار دستگاه‌های خود تبدیل شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دولت سیزدهم نزدیک‌ترین دولت به دولت شهیدان رجایی و باهنر است.
وی یادآورشد: شهیدان رجایی و باهنر اولین دولت مکتبی را تشکیل دادند و ناجوانمرادنه به شهادت رسیدند.
وی افزود: ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و این کشور روز به روز مقتدرتر شده و از روزهای اول پیروزی انقلاب تاکنون، دشمنان به دنبال ضربه بزند.
وی تاکید کرد: از آنجا که قرار است این کشور آغازگر حکومت جهانی امام زمان(عج) باشد، سختی‌های زیادی پشت سر گذاشته شده و امروز جمهوری اسلامی و یک کشور تاثیرگذار است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی قدرت مطلق منطقه است و با اقتدار آمریکا را در عین الاسد به زانو در می‌آورد و در حوزه امنیتی هیچ تصمیمی بدون حضور ایران اتخاذ نمی‌شود.
نظری اظهار داشت: شاید در یک سال توقعات زیادی از یک دولت نباشد اما دولت سیزدهم در یک سال گذشته اقدامات و گام‌های بلندی را در عرصه‌های مختلف برداشته که باید اطلاع رسانی ویژه در این خصوص صورت گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: دولت سیزدهم در شرایطی دولت را تحویل گرفت که فقط ۸۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود داشت.
نظری اضافه کرد: دولت سیزدهم با مردم بودن را برای مردم بودن تغییر داده و این شعار نیست و در عمل به همه ثابت شده است.
وی اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای ارایه خدمات دولت سیزدهم است و رسانه‌ها باید در این راستا تلاش ویژه و مضاعفی به کار گیرند.
نظری ادامه داد: همچنین هفته دولت فرصت مناسبی است تا مسئولان از پای میز خود بلند شوند و برای حل مشکلات مردم در میدان کنار مردم باشند.
وی گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تمرین کردن خدمتگزاری به مردم است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: میزهای خدمت باید از حالت نمادین خارج شوند و ظرفیت‌های ویژه در این خصوص برای قشرهای مختلف تعریف شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم گفت: هفته دولت بیانگر خدمات صادقانه شهیدان رجایی و باهنر است که خالصانه برای خدمت به مردم در کف میدان بودند.
حجت‌الاسلام هادی خلیلی افزود: اگر چه عمر خدمتی این شهیدان بزرگوار کم‌ بود اما آوازه آنها عالم گیر بود.
وی یادآورشد: شهیدان رجایی و باهنر ۲ یار دیرین امام راحل بودند و این عزیزان صفات بارز انسانی و تواضع را به منصه ظهور رسانند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: معرفی شخصیت شهیدان رجایی و باهنر به جامعه امری ضروری است و هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین آرا و اندیشه‌های سیاسی این شهیدان است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
حجت‌الاسلام خلیلی اظهار داشت: بیش از یک سال است که از عمر دولت مردمی می‌گذرد و در این مدت، کارها و اقدامات زیادی انجام شده که باید به صورت پررنگ به اطلاع مردم رسانده شود.
وی تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های هفته دولت، برگزاری آیین مردمی هشتم شهریور است که انتظار می‌رود مکاتباتی با فرمانداران شهرستان‌ها صورت گیرد تا آیین‌های مناسبی توسط نهادهای مردمی برگزار شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: برپایی میزهای خدمت در مصلی‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌ها است که در هفته دولت به صورت ویژه دنبال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار