در مراسمی با حضور فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی از خبرنگاران استان مرکزی قدردانی شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹ 19 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،در این مراسم که در فرهنگسرای شهر اراک با حضور جمعی از خبرنگاران رسانه‌های مکتوب، مجازی و صوتی و تصویری استان مرکزی برگزار شد ضمن گرامیداشت هفده مرداد روز خبرنگار و بزرگداشت خبرنگار شهید محمود صارمی از خبرنگاران و خانواده‌های شهدای رسانه قدردانی شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی،علت تاخیر برگزاری این مراسم را تقارن ۱۷ مرداد روز خبرنگار با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش برشمرد وگفت: برگزاری آیین گرامیداشت و تجلیل از خبرنگاران به صورت واحد و منسجم با دستگاه‌های اجرایی ذیربط به منظور پاسداشت تلاش های اصحاب هنر و رسانه در جایگاه رفیع تر و محترمانه تری است و حضور معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز این آیین را باشکوه‌تر کرده است.
سینا دلشادی با اشاره به بازدید نماینده عالی دولت در استان از رسانه های استان به مناسبت روز خبرنگار گفت: این موضوع، مد نظر ویژه حلقه مدیریتی استان است که با تعامل و هم افزایی با رسانه ها، تمام برنامه ها و فعالیت ها منتج به نتیجه می شوند و باید از این ظرفیت عظیم در استان بیشترین بهره گیری را داشت.
مخلص الائمه استاندار مرکزی هم گفت: تاکنون به مناسبت روز خبرنگار از تعدادی از رسانه‌های استان مرکزی بازدید و بقیه رسانه‌ها را روز‌های دیگر سرکشی خواهیم کرد.
فرزاد مخلص‌الائمه افزود:در ابتدا بنا بود به صورت نمادین به چند رسانه سرکشی کنیم که در بازدید‌های صورت گرفته رسانه‌ها مسائل خاص حوزه مسائل اجتماعی را مطرح کردند و برخی هم راه حل هم داشتند و این موضوع موجب شد به بقیه رسانه‌ها هم سرکشی کنیم.
وی یادآورشد: در مورد رسانه‌ها نکته‌ای که دستگاه‌های اجرایی باید مورد توجه قرار دهند این است ارتباط با رسانه‌ها از طریق روابط عمومی‌ها موجب فاصله و گسست شده و مدیران دستگاه‌ها باید ارتباطشان را با رسانه‌ها بیش از پیش توسعه دهند.
استاندار مرکزی ادامه داد:نکته دیگر مسائل اصحاب رسانه است که برخی از آن‌ها با توجه حداقلى قابل رفع است و دستگاه‌های اقتصادی و تامین اجتماعی خود مکلف هستند مسائل خبرنگاران را احصاء و حل کنند و مسائلی که در حوزه ملی است جمع بندی را در سطح ملی تقدیم خواهیم کرد.
وی یادآورشد:آمادگی داریم با استفاده از ظرفیت‌های درون استانی آموزش مورد نیاز خبرنگاران را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه بزرگترین پروژه دولت سیزدهم ترمیم اعتماد عمومی است گفت: رسانه‌ها باید امید آفرینی کنند، طبق دستور العمل، هفته دولت امسال را از شنبه بیست و نهم مرداد آغاز می‌کنیم و هر خبرنگار بتواند اخبار هفته دولت را خوب انعکاس دهد به صورت ویژه مورد توجه قرار خواهد گرفت.
کریمی شهردار اراک هم گفت: مایوس کردن مردم بازی در زمین دشمن است.
علیرضا کریمی افزود:خبرنگار سنگربان جبهه آزادی و عدالت است که باید در معرفی حقوق مردم و پیگیری و رصد این حقوق از همه کسانی که قدرت نقض آن را دارند تلاش کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار