نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ساخت و تکمیل فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری را می توان جزء افتخارات حوزه بهداشت و درمان در استان مرکزی محسوب کرد.
کد خبر: ۱۰۵۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶ 31 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در نشست هم اندیشی مجمع خیرین سلامت افزود: مرحله دوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری با ۹۶ تخت بستری در ۱۸ ماه ساخته شد که کار بزرگ و از افتخارات حوزه درمان در استان مرکزی است.
وی یادآورشد: قبل از ساخت مرحله دوم، بیماران برای دریافت خدمات بهداشتی و درمان مجبور بودند در راهروهای بیمارستان سرگردان باشند که اکنون با بهترین کیفیت خدمات دریافت می‌کنند.
وی تاکید کرد: مرحله دوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری در کمترین زمان و کمترین هزینه و با کیفیت قابل قبول برای ارایه خدمات تخصصی به بیماران ساخته شده است.
امام جمعه اراک ادامه داد: ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مرحله دوم بیمارستان آیت الله خوانساری ویژه درمان بیماران سرطانی در اراک هزینه شد.
وی با اشاره به اینکه مرحله سوم این بیمارستان با کمک و همت خیران نیک اندیش در اسرع وقت با پنج اتاق عمل آماده خواهد شد، افزود: بیمارستان آیت الله خوانسازی به بیماران مبتلا به سرطان خدمات تخصصی ارایه می کند و انتظار از این مجموعه بالا است بنابراین باید سطح خدمات افزایش یابد.
وی تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود مرحله سوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری حداکثر تا سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
آیت الله دری نجف آبادی یادآور شد: صنایع استان باید در راستای مسئولیت اجتماعی خود نسبت به حمایت از طرح‌های درمانی حمایت ویژه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار