۶۷ پایگاه اورژانس زمینی، یک بالگرد اورژانس و یک اتوبوس آمبولانس در روز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مراسم ارتحال آماده باش است.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷ 31 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اراک از آمادگی لازم برای ارائه خدمت به زائران مرقد امام خمینی(ره) در سالروز وفات ایشان خبر داد.
دکتر محمد پروهان گفت: در جلسه ای مقرر شد به زائران مرقد امام خمینی (ره) ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در بالاترین سطح کیفی انجام بگیرد.
وی افزود: همچنین مقرر شد در کنار اتوبوس هایی که قرار است خیل عظیم عاشقان روح الله را به مرقد ایشان ببرند، آمبولانس هایی را نیز اعزام کنیم که در صورت لزوم خدمات سریع و با کیفیت در کمترین زمان، ارائه شود.
وی تاکید کرد: پایگاه های جاده ای نیز برای ارائه خدمات مناسب در مواقع احتمالی به صورت آماده باش خواهند بود.
دکتر پروهان گفت: همچنین مجموعه بیمارستان های اراک و شهرهای تابعه و دانشکده علوم پزشکی ساوه در کنار شهرستان زرندیه نیز در حالت آماده باش هستند تا در صورت لزوم خدمات مناسب را ارائه دهند.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اراک با تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) گفت: مجموعه بهداشتی و درمانی و همکاران اورژانس با تمام قوا در این روز خدمت رسانی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار