شهردار اراک گفت:مسولین باید با خدمت بیشتر به مردم در مناطق محروم و کم برخوردار، این مناطق را به سطحی از توازن توسعه ای ارتقاء دهند تا شاهد کاهش فاصله ها در طبقات اجتماع و مناطق شهر باشیم.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰ 08 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر علیرضا کریمی شهردار اراک در مراسم افتتاحیه زمین چمن مصنوعی شهرک هجرت افزود: این روند مثبت را با قوت ادامه خواهیم داد و در حوزه های ورزش، فضای سبز، خدمات شهری و فرهنگی این مسیر را در راستای خدمتگزاری به شهروندان شهر اراک خواهیم پیمود چرا که این حق همه شهروندان است تا از خدمات و امکانات شهری به عدالت برخوردار شوند.
وی یادآورشد: خدمت به مناطق و محلات کم برخوردار شهر، اولویت فعالیت های شهرداری اراک است.
دکتر کریمی گفت:افتتاح این زمین چمن مصنوعی در این منطقه از شهر، برگ زرین دیگری از عملکرد شهرداری اراک می باشد.
وی تاکید کرد: خدمت به مناطق و محلات کم برخوردار شهر از جمله رویکرد و اولویت فعالیت های شهرداری اراک می باشد که در این دوره نیز با جدیت بیشتری تقویت شده است.
شهردار اراک با بیان اینکه مقرر شده پروژه های شهری که برای خدمت به مردم تکمیل می شوند توسط خود مردم افتتاح شوند افزود: این امکانات حق مردم منطقه است و شهروندان نیز باید مطالبه گر باشند تا مسولین وقت بیشتری را برای خدمتگزاری به آنان صرف کنند تا فاصله ای که بین مناطق برخوردار و کم برخوردار وجود دارد با فعالیت شبانه روزی کاهش یابد.
دکتر کریمی اضافه کرد:امید می رود در آینده نزدیک شاهد افتتاح پروژه‌های بیشتر خدماتی در سطح شهر اراک باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار