مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: مراکز نوآوری و دانش بنیان با ورود به عرصه تولید و پیاده سازی ایده‌ها و خلاقیت هایشان می‌توانند فرصت اشتغال برای این قشر از جامعه ایجاد کنند.
کد خبر: ۱۰۳۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ 28 March 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مهران فاطمی استاندار و محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حضور در شرکت تعاونی دانش بنیان شتاب دهنده پیشگامان کویر از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند

تیم‌های شتابدهنده پیشگامان در این بازدید، مشکلات و چالش‌های پیش روی شرکت‌های دانش بنیان را با استاندار یزد در میان گذاشتند.


محمدرضا فلاحتی با اشاره به شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» گفت: سه مرکز شتاب دهنده و پنج فضای کاری اشتراکی در یزد فعال هستند که در تحقق عملی شعار سال می‌توانند گام‌های موثری در استان بردارند.


وی با بیان اینکه بیشترین آمار بیکاری استان را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: مراکز نوآوری و دانش بنیان با ورود به عرصه تولید و پیاده سازی ایده‌ها و خلاقیت هایشان می‌توانند فرصت اشتغال برای این قشر از جامعه ایجاد کنند.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر حمایت از مراکز نوآور در استان افزود: ارائه تسهیلات به مراکز نوآور و شتابدهنده از اولویت‌های سال جدید این اداره کل است تا به صورت عملی در تحقق شعار سال گام برداشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار