سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی از استفاده از ظرفیت های علمی استان در حوزه کارورزی دانشجو معلمان بعنوان استاد راهنما خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ 16 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، " مجتبی حیدری" در گردهمایی روسای مشترک اعضای شورای معاونین و مدیران و روسای مناطق آموزشی این استان افزود: آشنایی با تجربه زیسته معلمی و نحوه کلاسداری از الزامات تقویت بنیه علمی دانشجو معلمان است به همین منظور ارتقاء سطح کیفی دوره های کارورزی از اولویت های مرکز تربیت معلم استان مرکزی است.
وی با تأکید بر لزوم آشنایی دانشجو معلمان با تفاوت های بین فضای آموزشی مراکز تربیت معلمی و تجربه زیسته معلمی در کلاس های درس، اظهار داشت: دانشجویان مراکز تربیت معلم در دانش فناوری بسیار قوی و کارآمد هستند و به نحوه مطلوبی قادر به تلفیق دو مقوله علم و فناوری برای تولید محتوای آموزشی هستند اما آنچه مهارت آنها را در امر تدریس افزایش می دهد حضور در دوره های کارورزی و آموزش تحت نظر معلمین باتجربه و با ظرفیت علمی بالا در سطح استان، می باشد.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی ادامه داد: به منظور استفاده از ظرفیت های علمی نیروهای باتجربه در سطح استان طبق برنامه ریزی انجام شده، دوره های کارورزی دانشجو معلمان به صورت متمرکز به روزهای پایانی هفته موکول شده است تا این گروه از دانشجویان، در پایان هر هفته ضمن مراجعت به محل سکونت خود، ساعات کاروزی خود را در حضور اساتید بومی هر شهرستان بگذرانند.
حیدری اضافه کرد: همکاران با مدارک علمی کارشناسی ارشد و دکتری که تجربه بالایی در حوزه آموزش دارند در مناطق آموزشی استان بعنوان استاد راهنما در کنار دانشجو معلمان مرکز تربیت معلم در دوره های کاروزی حضور خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار