کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های مختلف فوتبال و فوتسال اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۳۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 10 March 2022

 به گزارش تابناک به نقل از میزان - بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و پارس جنوبی جم از سری رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار و از سوی علی اصغر اعرابی تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

اشکان نجف پور، مدیرعامل تیم قشقایی شیراز به خاطر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*دیدار تیم‌های ایرالکو اراک و بوتا پارس ایرانیان از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال انجام و از سوی جوادی و امیری (منتسب به تیم ایرالکو اراک) تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. هر یک از افراد فوق به مدت یک ماه از حضور در محل برگزاری رقابت‌های فوتبال و فوتسال محروم شدند. (این رای قابل تجدید نظر است)

تیم ایرالکو اراک به دلیل نقض اصول کلی رفتار (عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور تماشاگران در سالن و فحاشی آنان به داور) باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*دیدار تیم‌های نفت امیدیه و فن آوران ارتباطات تبریز از سری مسابقات فوتسال برگزار شد که تیم فن آوران ارتباطات تبریز به دلیل بدرفتاری یکی از لیدر‌های تیم و اهانت به مسئولین هیات فوتبال و مقامات که علیرغم درخواست کمیته انضباطی، باشگاه از معرفی وی خودداری کرده است، به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مهدی پناهنده، بازیکن تیم فن آوران ارتباطات تبریز به دلیل بدرفتاری در مقابل داور، به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار