رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ساختمان جدید بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک، شهریور سال آینده تکمیل می شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 21 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید دکتر علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، افزود: بسیاری از مراکز درمانی و بیمارستان های استان به خصوص اراک، مستهلک شده و هزینه نگه داشتن آنها، از نظر اقتصادی توجیه ندارد به همین دلیل هر چه سریعتر باید این پروژه به چرخه درمان وارد شود.
وی یادآورشد: بعد از تکمیل و راه اندازی بیمارستان جدید حضرت ولی عصر(عج)، بازسازی دیگر بیمارستان ها به ترتیب با اولویت بیمارستان امیرکبیر اراک در دستور کار است.
وی تاکید کرد: پروژه بیمارستان زنان نیز که با حمایت خیّر حوزه سلامت و حمایت دانشگاه و بودجه ای که وزارت بهداشت متقبل شده، همزمان با بیمارستان حضرت ولی عصر و تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
دکتر جمالیان ادامه داد: پروژه بیمارستان ولیعصر طبق زمان بندی برنامه پیش می رود و خوشبختانه در برخی موارد نظیر مکانیکی، ساختمانی و عمرانی حتی جلوتر از برنامه هستیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تامین منابع می تواند مهمترین مانع و دلیل کند شدن پیشرفت این پروزه باشد که خوشبختانه همیتی که در بین مسئولین استانی به چشم می خورد، پیش بینی می کنیم مشکل خاصی در این زمینه پیش نیاید و باید روی نامه نگاری برای تجهیز این بیمارستان توسط وزارت بهداشت متمرکز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار