رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت:استاندار جدید در عزل و نصب‌ها از ظرفیت‌های بومی استان استفاده کند.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶ 08 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا نظری در آئین معارفه استاندار مرکزی در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری مرکزی افزود:بدنه مدیریتی کشور برای پیشبرد بهینه اهداف نظام جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب به تقویت و کادرسازی نیاز دارد و باید نیروهای انسانی کارآمد ، متعهد و انقلابی به آن بپیوندند.
وی با بیان اینکه انتظار می رود استاندار جدید استان در عزل و نصب‌ها از ظرفیت‌های بومی استان استفاده کند و به کادرسازی در بدنه مدیریتی کشور در بخش‌های مختلف توجه ویژه داشته باشد افزود: عزل ونصب مدیران در نقاط مختلف استان در اختیار استانداران و وزارت کشور است.
وی با بیان اینکه نظر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بر این است که حق عزل و نصب‌ مدیران در حوزه اختیارات قوه مجریه است یادآورشد: همانطور که رهبر معظم انقلاب نمایندگان مجلس را از دخالت در عزل و نصب‌ها نهی کردند، این مهم مورد توجه بوده است.
نظری با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان اگر در مواردی سکاندار اجرایی استان خواهان نظر مشورتی برای انتصاب‌ها داشته باشد، از هیچ کوششی دریغ نکند است گفت: استاندار مرکزی در انتخاب مدیران از نیروهای خوش‌فکر جوان، انقلابی و متعهد بهره‌گیری کند.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی با بیان اینکه استاندار به‌عنوان نفر اول در مدیریت همه شهرستان‌های تابعه باید نگاه همسان در تصمیم‌سازی و توزیع بودجه داشته باشد افزود: همه نمایندگان در شهرهای مختلف استان مرکزی انتظار دارند که نگاهی فراگیر در تمام نقاط استان جاری شود و در اجرای عدالت، تخصیص اعتبارات و امکانات همه مناطق برخوردار شوند.
وی با بیان اینکه انتظار دیگر آن است که از مدیریت پشت‌میزنشینی در شرایط خاص کشور پرهیز شود و ضمن اینکه امور اداری به خوبی پیگیری شود یادآورشد: ،باید بازدیدهای میدانی و شهرستانی به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد و با شناسایی هر مشکل موضوعات موثر در گره‌گشایی از آن اعمال شود.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معضل کنونی کشور مقابله با تبعیض است گفت: باید همه تلاش به‌کار گرفته شود تا فاصله طبقاتی شکسته شود.
نظری یادآورشد: بخش مدیریتی استان باید آگاهانه در مقابل مطالبات زیاده‌خواهان و افرادی که در جایگاه حقوقی و حقیقی و جریانات سیاسی سهم خواهی می‌کنند مقاومت داشته باشد.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی با اشاره به اینکه بعد از استقرار هر دولتی، به‌طور معمول تغییر و تحولات مدیریتی در بخش‌های مختلف رخ می‌دهد افزود: در دولت سیزدهم هم همین مسیر طی می‌شود و این جابه‌جایی‌ها در استان مرکزی امروز برای عالی‌ترین مقام اجرایی استان مرکزی رقم خورده است و هرچند معرفی استاندار مرکزی طولانی شد اما فردی از چهره‌های خدوم، خوش‌نام و ارزشمند معرفی شده است.
وی گفت: انتظارمی رود حلقه مدیریتی جدید استان مرکزی در راستای ارتقای خدمات‌رسانی به مردم گام‌های موثر بردارند و استان در این دوران شاهد تحولات مثبت در راستای کاهش مشکلات و پیاده‌سازی مطالبات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار