تابناک: با استقرار این سامانه تمامی مسؤولان ذیربط کشوری و استانی ضمن رویت کامل میزان واگذاری ها می توانند هر زمان و مکانی اقدام به گزارش گیری لحظه ای از وضعیت زمینها و شهرکهای صنعتی استان کنند
کد خبر: ۱۰۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 25 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی، مهندس اصفهانی مسؤول GIS ( سیستم استقرار مکانی )  شرکت با اعلام این خبر گفت : در حال حاضر این سامانه در شهرکهای صنعتی شهرستانهای مأمونیه ، زاویه و آشتیان به صورت کامل اجرا شده و مابقی استان نیز تا آخرسال جاري انجام می شود.

مهندس ابراهیمی سرپرست معاونت عمران ومحيط زيست شركت شهركهاي صنعتي استان مركزي هدف از این سامانه را گزارش گیری لحظه ای از میزان فروش و واگذاری زمین به متقاضیان ، جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در نحوه واگذاری زمین ، اطلاع دقیق از میزان زمینهای باقی مانده قابل واگذاری ، عدالت در توزیع زمین و کاهش بروكراسي اداری عنوان کرد.

وی تأکید کرد : با استقرار این سامانه تمامی مسؤولان ذیربط کشوری و استانی ضمن رویت کامل میزان واگذاری ها می توانند هر زمان و مکانی اقدام به گزارش گیری لحظه ای از وضعیت زمینها و شهرکهای صنعتی استان کنند.

سرپرست معاونت عمران ومحيط زيست شركت شهركهاي صنعتي استان مركزي در پایان گفت : هم اینک این سیستم همزمان با استان مرکزی در سراسر کشور نیز در حال اجرا می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار