حاشیه های دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و ایرانجوان بوشهر

کد خبر: ۹۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 23 September 2015
رشت - ایرنا - تیم های فوتبال داماش گیلان و ایرانجوان بوشهر عصر سه شنبه در هفته هفتم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، در رشت به مصاف هم رفتند .
[حاشیه های دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و ایرانجوان بوشهر]

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که در ورزشگاه شهید عضدی رشت و درحضور حدود دو هزار تماشاگر برگزار شد ، دو تیم در نهایت به نتیجه مساوی صفر بر صفر دست یافتند .
این مسابقه حاشیه هایی داشت که تمامی این حواشی مربوط به اعتراض و شعارهای تماشاگران علیه مسوولان باشگاه داماش ، اداره ورزش و جوانان ، هیات فوتبال گیلان و درخواست حمایت از مسوولان ارشد استان گیلان بود .
با توجه به اینکه تیم فوتبال داماش گیلان در سه بازی گذشته خود متحمل شکست شده بود ، انتطارمی رفت که در این دیدار به پیروزی دست یابد اما با توجه به مشکلات موجود ، این تیم به نتیجه مساوی رضایت داد .
بازیکنان ، کادر فنی ، کادر اجرایی و پشتیبانی این تیم اعلام کرده بودند که اگر مشکلات مالی این تیم حل نشود دیگر سر تمرین نخواهند آمد و به طور دسته جمعی استعفاء می دهند .
از حدود دقیقه 30 این دیدار ، تماشاگران حاضر در ورزشگاه شعارهایی را علیه مسوولان باشگاه داماش گیلان سر دادند و از مسوولان استان گیلان همچون استاندار گیلان و فرماندار رشت درخواست داشتند تا از تیم فوتبال داماش گیلان حمایت کنند ، البته تعدادی پرده نیز در چند نقطه از ورزشگاه با مضمون درخواست حمایت مسوولان از تیم فوتبال داماش گیلان به چشم می خورد .
همچنین شعارهایی علیه کنعانی رییس هیات مدیره کارخانه آهن و سیمان لوشان که امتیاز تیم داماش را خریداری کرده و شعارهایی علیه محمودی مدیرعامل جدید و امیر عابدینی مدیرعامل اسبق باشگاه داماش گیلان نیز شنیده می شد .
البته تماشاگران حاضر در ورزشگاه شهید عضدی ، مسوولان هیات فوتبال استان گیلان و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان را نیز بی نصیب نگذاشتند و شعارهایی نیز علیه آنان سر دادند .
با پایان یافتن این مسابقه ، تماشاگران از ورزشگاه خارج نشدند و دقایقی علیه مسوولان باشگاه و هیات فوتبال شعار می دادند و همچنین از مسوولان ارشد استان گیلان نیز درخواست حمایت داشتند .
همچنین در پایان این مسابقه ، بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان توسط تماشاگران تشویق شدند و بازیکنان تیم فوتبال ابرانجوان بوشهرنیز مورد تشویق طرفداران داماش قرار گرفتند .
نبود دوربین های سیمای مرکز گیلان نیز یکی دیگر از حواشی برگزاری این دیدار بود و هیچ دوربینی از سیمای مرکز استان گیلان (شبکه باران) برای پوشش این مسابقه در ورزشگاه شهید عضدی رشت وجود نداشت .
با توجه به اینکه اعضای تیم فوتبال داماش گیلان اعلام کرده بودند که دیگر در تمرینات حاضر نمی شودند و استعفای دسته جمعی خواهند داد ، باید منتطر ماند و دید که مسوولان کارخانه آهن و سیمان لوشان فکری به حال این قضیه خواهد کرد و یا دیگر تیم داماش حاضر به ادامه رقابت ها نخواهد بود .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار