تمهیدات برای برگزاری انتخابات مجلس در دو حوزه انتخابیه

آخرین تمهیدات برای برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه استان در استانداری اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ 10 September 2020
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: آخرین هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌ها برای برگزاری این انتخابات در سمیرم و لنجان امروز انجام شد.
حیدر قاسمی با بیان اینکه انتخابات فردا با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و حضور ناظر بهداشتی در شعب اخذ رای برگزار می‌شود افزود:تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ امروز ممنوع شده است.

وی افزود:انتخابات فردا از ساعت ۸ صبح آغاز و رای گیری تا ده ساعت ادامه می‌یابد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری از رأی دهندگان خواست فردا برای رأی گیری و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله توجه به فاصله گذاری اجتماعی (دست کم دو متر)، زدن ماسک و داشتن خودکار شخصی را رعایت کنند. 
قاسمی اضافه کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا در روز انتخابات به هیچ عنوان اثر انگشت رای دهندگان ثبت نمی‌شود.

واجدان شرایط رأی در شهرستان‌های سمیرم و لنجان پارسال برای شرکت در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند پای صندوق‌های رأی رفتند و از میان ۱۳ داوطلب در سمیرم و ۲۳ کاندیدا در لنجان به هیچ کدام رأی بیش از۲۰ درصد مجموع آرا ندادند تا در نهایت رحیم کریمی و اصغر سلیمی از سمیرم و علی یوسف‌پور و حسین رجایی‌ریزی از حوزه انتخابیه لنجان راهی دور دوم انتخابات مجلس شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار