واگذاری زمین به 305 نفر از اقشار ویژه استان اصفهان

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت: از ایتدای سال تاکنون به 305 نفر از اقشار ویژه استان اصفهان زمین واگذار شده است.
کد خبر: ۸۷۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲ 03 July 2020

عبدالحسین پارسایی‌راد افزود : در سه ماهه نخست امسال این زمین‌ها شامل ۵۳۳ هکتار غیر مسکونی و هزار و ۱۷۵ واحد مسکونی به این اقشار واگذار شده است.
وی گفت : براساس شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد، این حوزه در بخشی عناوین، از برنامه‌های تعریف شده پیشی گرفته است.
وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون مطابق با برنامه تحصیل اراضی در اجرای قانون زمین شهری، این حوزه توانست اسناد مالکیت اراضی دولتی واقع در محدوده و حریم شهر به مساحت ۶۸۴ هکتار را بنام دولت با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ کند.
معاون املاک و حقوقی اداره ‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: در حوزه اداره حقوقی ۹۹ پرونده در جریان بوده که آراء صادره از دولت تعیین تکلیف شده و بحث حقوقی اراضی تصرفی همواره در جریان است.
عبدالحسین پارسایی‌راد افزود: همچنین در حوزه املاک ۳۹۸ فقره صورت مجلس تفکیکی در سطح و طبقات تهیه شده است.
وی با اشاره به واگذاری و پرداخت حد نصاب مالکانه از محل موجودی اراضی دولتی به مساحت ۲۰۸ متر مربع گفت: این استان طبق شاخص‌های اختصاصی برای امسال و طبق آمار ارائه شده از برنامه‌های تعریف شده پیشی گرفته است.
عبدالحسین پارسایی‌راد همچنین در خصوص الکترونیکی شدن فرآیند هیات نمایندگی گفت: در زمینه شفاف‌سازی اقدامات در امر واگذاری با همت کارشناسان این حوزه و اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل ، فرایند دریافت مصوبات هیات نمایندگی بصورت الکترونیکی با هدف حذف پرونده‌های فیزیکی در حال اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار