تعيين تكليف 14 قطعه زمین صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از تعيين تكليف 14 قطعه زمين صنعتي راكد در برخي از شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري خبر داد.
کد خبر: ۷۳۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 14 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- عليرضا شفيع‌زاده اظهار کرد: با حضور طرفينِ قرار‌داد در جلسات هیأت حل اختلاف و داوری، 14 پرونده‌ زمین‌های صنعتی راکد با مساحتي بالغ بر 4 هكتار در شهرك‌هاي صنعتي شهركرد، بروجن، لردگان، جونقان، بلداجي، تشنيز و سامان(2) بررسي و به صدور رأي منتهي شد.
وي افزود: با توجه به هزينه‌هاي دولت براي آماده‌سازي زمين‌هاي صنعتي در شهرك‌ها و نواحي صنعتي، اگر سرمايه‌گذار مطابق برنامه‌ زمان‌بندي كارشناسي، نسبت به اخذ پروانه‌ بهره‌برداري اقدام نكند، موضوع تعيين تكليف زمين در اختيار، با تشكيل جلسات هيأت حل اختلاف و داوري بررسي و بر مبناي توضيحات متقاضي آراي قانوني و لازم‌الاجرا صادر مي‌شود.
شفيع‌زاده همچنين تصریح کرد: بر همين اساس براي 3 قطعه زمين صنعتي با مساحتي بيش از يك هكتار آراي استمهال و براي  11 قطعه زمين صنعتي ديگر با مساحت 3 هكتار آراي فسخ قطعی صادر شد.
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري با اشاره به سال "رونق توليد" تأكيد كرد: مديريت زمان و سرمايه از اركان مؤثر در رونق توليد است كه مشاركت سرمايه‌گذاراني مجرب و متخصص را مي‌طلبد.
چهارمحال و بختياري داراي 29 شهرك و ناحيه‌ صنعتي مصوب است كه در 21 مورد، آماده‌ واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌هاي مختلفِ توليدي است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار