مدیر امور شیلات جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری:

ماهی‌های عرضه شده در فروشگاه‌ها مورد تأئید دامپزشکی هستند

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر امور شیلات جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در خصوص شائبه‌ها و نگرانی‌های مردم در خصوص عرضه ماهی‌های تلف شده در سیلاب در فروشگاه‌ها، گفت: ماهی‌هایی که در فروشگاه‌های سطح شهر عرضه می‌شوند مورد تأئید سازمان پزشکی هستند .
کد خبر: ۷۳۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 10 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- پرویز منصوری با اشاره به اینکه در بارندگی‌های اخیر سیلاب به 110 مزرعه پرورش ماهی در چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرده است، گفت: باتوجه به بالا بودن حجم آب و گل‌آلود بودن آن امکان دقیق برآورد خسارت و میزان تلفات در مزارع پرورش ماهی وجود ندارد.
مدیر امور شیلات جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیش‌ترین خسارت به سربندها و کانال‌های پرورش ماهی وارد شده است و بسیاری از ماهی‌ها همراه سیل از مزارع پرورش ماهی خارج شده‌‌اند.
وی در خصوص شائبه‌ها و نگرانی‌های مردم در خصوص عرضه ماهی‌های تلف شده در سیلاب در فروشگاه‌ها، توضیح داد: ماهی‌هایی که در فروشگاه‌های سطح شهر عرضه می‌شوند مورد تأئید سازمان پزشکی هستند و مردم در این رابطه نگرانی نداشته باشند.
منصوری در پایان افزود: همچنین ماهی‌هایی که به کارخانه‌های فرآوری ارسال می‌شوند سلامت آن‌ها توسط سازمان دامپزشکی تأئید می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار