بنیاد دانشگاهی بوشهر راه اندازی شد

رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: پنجاه و یکمین بنیاد دانشگاهی کشور با هدف فراهم کردن حمایت خیرین دراین دانشگاه راه اندازی شد.
کد خبر: ۴۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 17 June 2015
تابناک بوشهر: عبدالمجید مصلح رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر افزود: با راه اندازی این بنیاد امکان مشارکت جامعه دانشگاهی و شهروندان بوشهری برای مشارکت در طرح توسعه دانشگاه خلیج فارس فراهم می شود.

وی اضافه کرد: حرکت خیرین نیک اندیش در چند سال اخیر درمراکز آموزش عالی آغاز شده و توسعه تعداد زیادی از دانشگاه های کشور با حمایت خیرین صورت گرفته است.

رییس دانشگاه خلیج فارس بیان کرد: براساس آمار موجود 100 هزار مترمربع فضای فیزیکی در دانشگاه های کشور توسط خیرین در دست احداث است.

وی یادآورشد: امسال 1394 سه هزار و 250 میلیارد ریال در قانون بودجه پیش بینی شده که معادل هر میزان کمک خیرین به یک دانشگاه به همان میزان اعتبار پیش بینی شده به آن دانشگاه اختصاص می یابد.

مصلح گفت: دانشگاه خلیج فارس بوشهر تاکنون سهمی از کمک خیرین کشور نداشته است.

رییس دانشگاه خلیج فارس با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیرین برای توسعه این دانشگاه ادامه داد: مهمانسرای پردیس 2، دانشگاه خلیج فارس با دو هزار 500 متر زیربنا و سالن گردهمایی این دانشگاه با دوهزار متر زیربنا هر دو با 35 درصد پیشرفت فیزیکی روند احداث آنها متوقف شده و حمایت خیرین برای تکمیل آن نیاز است.

وی بیان کرد: دانشکده کسب و کار، آزمایشگاه مرکزی، سالن ورزشی دانشکده کشاوری، سلف سرویس دانشکده کشاورزی نیز از جمله پروژه هایی هستند که در افق توسعه دانشگاه پیش بینی شده و برای احداث آنها نیازمند حمایت خیرین هستیم.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار