امام جمعه عسلویه:

بیکاری جوانان تحصیلکرده عسلویه هیچ توجیهی ندارد/ وزیر نفت ورود کند

گروه استان‌ها- امام جمعه عسلویه با اشاره به بیکاری جوانان تحصیلکرده عسلویه خواستار ورود وزیر نفت شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵ 27 September 2024

به گزارش خبرنگار تابناک بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه های نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: دفاع مقدس از افتخارات نظام اسلامی است و باید ابعاد مختلف دلاورمردی‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام برای نسل امروز تبیین شود.

وی به پدیده نفوذ اشاره کرد و یادآور شد: نفوذ دارای ابعاد مختلفی است که مقابله با تمام ابعاد نفوذ در راستای موفقیت و پیشرفت کشور ضروری است.

امام جمعه عسلویه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اشاره و خاطر نشان کرد: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، با اقدامات تروریستی، جهان را متوجه جنایات خود کرده و امروز همه آزادیخواهان جهان، خواستار برخورد قاطع با این اقدامات هستند.

 محمدی به سالروز شهادت سرداران رشید اسلام فلاحی و کلاهدوز اشاره کرد و گفت: دشمنان از نام این سرداران در هراس بودند و باید افتخارآفرینی این عزیزان به شکلی زیبا تبیین شود.

 وی در ادامه با اشاره به استقرار صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی در عسلویه اظهار داشت: عسلویه میزبان این صنایع است و سالانه صدها میلیارد دلار درآمد این شرکت‌هاست و انتظار داریم به محیط پیرامونی توجه بیشتری شود.

امام جمعه عسلویه با انتقاد از بیکاری جوانان عسلویه یادآور شد: با وجود صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی، بیکاری جوانان تحصیلکرده عسلویه هیچ توجیهی ندارد.

محمدی افزود: از وزیر جدید نفت می خواهم در این قضیه ورود کرده و حق جوانان عسلویه را ادا کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار