شروع دوره جدید شوراها در انتظار ابلاغ روحانی

بر اساس مصوبه جدید مجلس باید در مردادماه سال جاری کار چهارمین دوره شورای شهر به پایان برسد تا پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کار خود را آغاز کند.
کد خبر: ۴۷۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 03 August 2017
به گزارش تابناک : البته تا پیش از تایید این مصوبه مجلس توسط شورای نگهبان ابهام برای زمان آغاز شورا میان مرداد و شهریورماه وجود داشت اما شب گذشته سخنگوی این شورا در گفت و گو با خراسان از تایید مصوبه خبرداد. با این حال هنوز تازمانی که قانون مذکور توسط رئیس جمهور ابلاغ نشود، اجرایی نخواهد شد؛ لذا هنوز معلوم نیست شورای پنجم نیمه مردادماه آغاز به کار می‌کند یا نه. در این باره عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان به خراسان گفت: براساس رویه قانونی این مصوبه را رئیس مجلس باید به دولت برای ابلاغ و چاپ در روزنامه رسمی ارسال کند.

وی افزود : قاعدتا لازم الاجراشدن این قانون زمان برخواهد بود.در همین حال یک مقام آگاه در گفت وگو با خراسان اعلام کرد: دولت باید این قانون را به وزارت کشور برای اجرا اعلام کند.وی افزود: به عبارت دیگر وزارت کشور باید این ابهام را برطرف نماید. البته دوستان در شوراها می‌توانند با تعامل تا ابلاغ شدن قانون، کار خود را ادامه بدهند تا خللی در کارها به وجود نیاید.






منبع : خراسان 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار