نرگس یوسفی در گفتگو با تابناک:

کرمانشاه میزبان همایش پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی است

معاون ورزش بانوان کرمانشاه گفت:۱۵۰ نفر از مربیان برتر استان ها، نایب رئیس هیئت های استان ها و مدیران باشگاه های ورزشی و نماینده ورزشی هر شهرستان استان ها در این همایش حضور دارند.
کد خبر: ۳۸۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵ 26 February 2017
نرگس یوسفی  در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت:این همایش با  حضور سی نفر از نفر از مربیان و ورزشکاران  هفت استان نام برده از غرب و جنوب کشور به هفتم و هشتم اسفند ماه  با رویکرد آشنایی با سو مصرف مواد نیروزا، روانگردان ها و دارو های لاغری ویژه بانوان در حال برگزاری است.

یوسفی در ادامه افزود: هم چنین از میان ۱۵۰ نفر شرکت کننده در این همایش ده نفر از مربیان برتر استان خوزستان، چهل نفر از نایبان رئیس هیئت های پزشکی ورشی استان ها، و بیست نفر از نمایندگان ورزشب شهرستان های هر استان آموزش های به روز در زمینه باشگاه داری و تربیت وررزشکاران را فرا می گیرند.
همایش پیشگری و مقابله با آسیب های اجتماعی با رویکرد آشنایی با سو مصرف مواد نیروزا، روانگردان هاو داروهای لاغری ویژه بانوان با شرکت استان های کرمانشاه، کردستان، ایلام،همدان، خوزستان، لرستان، کهگیوله و بویر احمد و چهارمحال بختیاری در هتل پارسبان کرمانشاه به مدت دو روز در حال برگزاری است.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار