انتقاد استاندار از وجود بسیاری از سالن‌های ورزشی بلااستفاده در خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی با انتقاد از وجود بسیاری از سالن‌های ورزشی بلااستفاده در استان، گفت: در حال حاضر برخی مجموعه‌های ورزشی در استان داریم که حتی پول آب و برق ان را نداریم و دنبال این هستیم که حتی آن‌ها را به صورت رایگان به مجموعه‌های دیگر واگذار کرده تا با هزینه خودشان اداره شود.
کد خبر: ۳۷۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 01 February 2017
سید علی اکبر پرویزی امروز(13 بهمن) در دیدار با قائم مقام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به مشکلات مطرح شده برای اشتغال جامعه ایثارگران استان، اظهار کرد: محدودیت‌های موجود در کشور کار در این حوزه را مقداری سخت‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای حضور در استان پیگیری‌هایی برای اشتغال جامعه ایثارگری استان انجام شده است، اظهارامیدواری کرد: با اقدامات انجام شده بتوان بخشی از این افراد را سامان دهی و بکارگیری کنیم.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در سامان دهی گلزار شهدا تلاش می‌شود ابتدا پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شود، افزود: خانواده شهدا نسبت به اینکه برخی از پروژه‌ها سال‌ها نیمه تمام رها شده معترض هستند به همین دلیل تلاش می‌شود که پروژه‌های نیمه تمام گلزارهای شهدا را تا پایان سال مالی جاری به اتمام برسانیم.

پرویزی اضافه کرد: برای حل مشکلات رفاهی ایثارگران نیز باید به خراسان جنوبی توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هر اعتباری که برای استان گرفته می‌شود برای حوزه آب هزینه می‌شود، بیان کرد: مشکلات استان در این حوزه از مرز بحران هم می‌گذرد و نمی‌توانیم منتظر اعتبارات باشیم، بنابراین تمام برنامه خود را در این حوزه گذاشته‌ایم.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به ابلاغ ۱۳۰ میلیارد تومان از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای استان، گفت: بخش مهمی از این اعتبار برای آب و راه بود و اگر فضا فراهم شود به طور حتم برای حل مشکلات جامعه ایثارگری نیز کمک می‌شود.

پرویزی با انتقاد از وجود بسیاری از سالن‌های ورزشی بلااستفاده در استان، افزود: در حال حاضر برخی مجموعه‌های ورزشی در استان داریم که حتی پول آب و برق ان را نداریم و دنبال این هستیم که حتی آن‌ها را به صورت رایگان به مجموعه‌های دیگر واگذار کرده تا با هزینه خودشان اداره شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان ده‌ها سالن ورزشی وجود دارد، اما ظرفیت بهره‌برداری حتی به ۲۰ درصد هم نمی‌رسد، بیان کرد: بیشتر سالن‌های ورزشی استان تنها ادارات از آن استفاده می‌کنند و صبح‌ها ظرفیت آن خالی است.

استاندار خراسان جنوبی با انتقاد از ساخت استادیوم ۱۵ هزار نفری در استان بدون جانمایی مناسب، گفت: ساخت این پروژه اولویت استان نبوده و حتی یک تیم نداریم که دو هزار تماشاگر داشته باشد این در حالی است که هزینه‌های نگهداری آن خیلی بالا است.

پرویزی با اشاره به اینکه برای این پروژه جانمایی خوبی نشده و در مسیر سیل ساخته شده است، بیان کرد: در همین راستا برای این پروژه امسال ۵۰۰ میلیون از مدیریت بحران اختصاص داده شده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
آقای استاندارمحترم مسئولینی که قبلاً درسازمان ورزش وجوانان واستانداری .... بودندفاتحه ورزش وورزشکاروقهرمانان رشته های مختلف ورزشی رادراین استان خوندند ورفتند وهیج حمایتی نه ازوزشکاران کردندونه ورزش دوستان فقط یادگرفته بودندبرای پرکردن جیب خوداعتبار بگیرند وسالن ورزشی وورزشگاه درست کنند ونمایش دهند هیج کس هم سئوال نمی کردکه شما برای حمایت ازورزشکاران وقهرمانان واشتغال آنهاکه اکثراًجوان بودندوبیکارچه چاره ای اندیشیده اید امیداست مسئولین جدیدی که سرکارآمده اندتوجه جدی به این امرمهم رادر دستورکارخود قرار داده وفکراساسی برای قهرمانان ورزشی بیندیشندوگرنه همین چندورزشکار ازقشرجوان هم بجای حضوردرسالن ورزشی به مکانهای دیگه خواهندرفت.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار