خبر تلخی که تایید شد/فوت تمامی کارگران محبوس شده در معدن طبس

گروه استان‌ها- مدیر کل مدیریت بحران خراسان جنوبی به بازسازی بلوکB  اشاره می کند و این که تاکنون 35 فوتی از دو بلوک خارج شده است اماهنوز 11 متوفی داخل بلوک C باقی مانده است که باید خارج شود. ۱۶ مصدوم نیز از بیمارستان مرخص شده اند.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰ 24 September 2024

معدن طبس

محمدعلی آخوندی در گفتگو با خبرنگار «تابناک خراسان جنوبی» به بازسازی بلوک اشاره می کند و این که تاکنون 35 فوتی از دو بلوک خارج شده است اماهنوز 11 متوفی داخل بلوک C باقی مانده است که باید خارج شود. ۱۶ مصدوم نیز از بیمارستان مرخص شده اند.

محمدعلی آخوندی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تاکید دارد: روز یک شنبه غلظت گاز متان زیاد و شرایط خیلی صعب العبور بود و باید با احتیاط و ایمنی گاز، خارج می شد فضا ۱۰ متر، ۲۰ متری تخلیه و جسدها خارج شد. اما هنوز 11 جنازه دیگر در کارگاه اصلی و محل انفجار مدفون است.

وی می گوید: جمعی از مسولان کشوری هنوز در محل حادثه حضور دارند. کمیته ویژه ای با حضور مسولانی از وزارت های کار تعاون ورفاه اجتماعی، صنعت معدن و تجارت ، دستگاه های قضایی ، اجرایی، ناظران و.... برای بررسی علل این حادثه پس از پایان عملیات امداد و نجات و تثبیت شرایط شرایط تشکیل می شود.

آخوندی تصریح می کند: عملیات آوار برداری و استخراج کارگاه اصلی و محل انفجار همچنان ادامه دارد جنازه دیگری از دیشب پیدا نشده است و این کار با توجه به شرایط معدن زمان بر است. البته گاز متان به طور کامل تخلیه شده است با این وجود شرایط آوار برداری متفاوت است و کار سخت تر شده است.

وی زمانی برای اتمام عملیات آوار برداری پیش بینی نمی کند و می گوید: به نظر کارشناسان حاضر در صحنه در مطلوب ترین شرایط و چنانچه مشکل دیگری پیش نیاید تا نیمه شب امشب، کار آوار برداری ادامه دارد.


انتهای پیام/ گ

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار