استاندار چهارمحال و بختیاری:

مذاکرات هسته ای به انزوای آمریکا در عرصه بین الملل تبدیل شد

استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با دانشجویان دانشگاه شهرکرد گفت: مذاکرات هسته ای به انزوای آمریکا در عرصه بین المللی تبدیل شد.
کد خبر: ۳۴۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 14 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی در خصوص مشکل جاده های استان، کمبود آب شرب، اشتغال، رشد اقتصادی، مسائل صنفی دانشجویی به دانشجویان پاسخ داد.
وی در ادامه گفت: مذاکرات هسته ای ایران با قدرت های جهانی باعث انزوای آمریکا در سطح بین المللی شد و ایران به عنوان یک کشور صلح طلب در جهان معرفی شد.
سلیمانی دشتکی افزود: ایران همه مسائل را به برجام گره نزد بلکه با رویکرد اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد به تولیدات داخلی توجه ویژه ای شده است.
وی همچنین با تشریح دستاوردهای سه ساله دولت یازدهم و مقایسه آن با سه سال اخر دولت گذشته گفت:
طول بزرگراه های استان از 110کیلومتر دولت قبل به 310 کیلومتر در دولت یازدهم رسید.
سلیمانی دشتکی افزود:در طول سه سال دولت تدبیر و امید در این استان 750 پروژه همزمان با فعالیت دولت یازدهم با 14 هزار میلیارد ریال هزینه بهره برداری شد.
وی تاکید کرد: در این مدت چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات و کمک های بلاعوض از محل مواد 10 و 12 برای پروژه های چهارمحال و بختیاری جذب شده است.
سلیمانی تصریح کرد: در دولت یازدهم 2100 واحد مسکن برای مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی ساخته و زیرساخت های هفت هزار و 250 واحد مسکونی آماده شده و 2 هزار و 700 واحد مسکونی نیز تا پایان سال آینده ساخته می شود.
وی تجهیز 50 هکتار زمین کشاورزی به سیستم آبیاری نوین، آسفالت 700 هزار متر مربع از معابر 54 روستا، اختصاص چهار هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار و واگذاری 110 دستگاه ماشین آلات به شهرداری ها، اختصاص 930 میلیارد ریال برای گازرسانی به 37 روستا و 2 شهر، تکمیل 17 ورزشگاه، پرداخت 940 میلیارد ریال برای اجرای طرح های آبرسانی و اجرای 144 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در 9 شهر و 125 کیلومتر شبکه آبرسانی چهارمحال و بختیاری با مشارکت مردم را از خدمات دولت یازدهم در استان دانست.
دانشگاه شهرکرد بیش از هشت هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار