رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگاور،

غدیر فرصت مناسبی برای تبیین نقش امامت و ولایت در جامعه است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگاور، غدیر را اثبات حقانیت دانست و گفت: غدیر فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت و نقش امامت و ولایت در جامعه است.
کد خبر: ۲۹۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 18 September 2016
 به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی کریم پوریان گفت: سعادت، عزت و سربلندی انسان در دنیا و آخرت در گرو حمایت از امامت و ولایت و هر جا که امت ها از امامت و ولایت جدا افتاده اند، جامعه با مخاطره مواجه شد.
وی خاطرنشان کرد: موضوع غدیر برای دشمنان از اهمیت وی‍ژه ای برخوردار است و در طول تاریخ نیز با این مساله مخالفت کرده و سعی داشتند آن را به انحراف بکشند تا بتوانند آثار آن را از بین ببرند. 
کریم پوریان تصریح کرد: پیام غدیر شایسته سالاری و اداره یک جامعه اسلامی از سوی یک امام بر حق است و روز عید غدیر و دهه امامت و ولایت بهترین فرصت برای تقویت اعتقادات دینی و مذهبی و شناساندن مسائل توحید، نبوت و امامت به مردم و نسل جوان جامعه است.
وی گفت: روز غدیر، عیدی بزرگ و روزی است که با قطع ارسال رسل دین کامل و حجت ها آشکار شده و حضرت علی (ع) به عنوان ولی امر مسلمین معرفی شدند از این رو همگان باید این عید را گرامی داشته و نسبت به اثبات حقانیت و جایگاه آن در جامعه قدم برداریم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگاور در ادامه گفت: ویژه برنامه های عید غدیر خم در قالب سخنرانی کارشناسان مذهبی با موضوع سیره اهل بیت (ع) و مناقب و فضایل امام هادی(ع) وامام علی (ع) در مساجد و هیات های مذهبی، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی جشن در هیات ها، راه اندازی پایگاه های صلواتی در سطح شهر، قرائت ادعیه و قرائت خطبه غدیر با حضور مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) برگزار می شود
وی در ادامه از برگزاری مراسم بازسازی واقعه بزرگ غدیر خم با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه، اداره تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه های فرهنگی شهرستان خبر داد. 
وی گفت: غدیر خم سرنوشت سازترین واقعه اسلام است که با هدایت و راهنمایی علما و با استفاده از احادیث و روایات این واقعه بزرگ با هدف خروج غدیر خم از انزوا بازسازی می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار