عطر حضور هفت شهید فضای همدان را فرا گرفت

همدان سرزمین سرداران نامی دوران دفاع مقدس هم اکنون سرخوش از عطر حضور پیکر مطهر هفت شهید والامقامی است که از چهارشنبه شب گذشته با قدوم مبارکشان کوی و برزن دارالمجاهدین را فضایی روحانی فرا گرفته است.
کد خبر: ۲۶۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 28 July 2016
نماینده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان گفت: پیکر مطهر هفت شهید چهارشنبه شب به شهر همدان وارد شده و همزمان با یادواره شهید سعید قهاری سعید با استقبال پرشور مردم مواجه شدند.

به گزارش ایرنا، بهرام دوست پرست افزود: سه تن از این شهیدان شهدای تعیین هویت شده هستند که یک تن از این سه شهید بزرگوار متعلق به شهرستان بهار است و تشییع و خاکسپاری این شهید در بهار انجام خواهد گرفت.

دوست پرست ابراز کرد: دو شهید دیگر از شهدای ارتش و شهدای غواص است و چهار شهید بعدی نیز از شهدای گمنام عملیات والفجر 8 هستند که در این میان یک تن از این چهار شهید گمنام در حوزه علمیه شهرستان نهاوند به خاک سپرده خواهد و یک شهید نیز در اردوگاه ابوذر به خاک سپرده خواهد شد.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان خاطرنشان کرد: صبح روز شنبه، نهم مردادماه همزمان با شهادت امام صادق(ع) چهار شهید گرانقدر دفاع مقدس در میدان امامزاده عبدالله تشییع خواهند شد و نماز بر پیکر این عزیزان توسط امام جمعه شهر همدان اقامه می شود.

وی ادامه داد: سپس پیکر این شهدا بر دوش مردم عزیز راهی میدان امام (ره) خواهند شد و از آنجا نیز به سمت باغ بهشت راهی خواهند شد که در این میان دو شهید تعیین هویت شده در این مکان به خاک سپرده شده و دو شهید بعدی درفرماندهی انتظامی استان همدان و اردوگاه ابوذر به خاک سپرده می شوند.

گفتنی است استان همدان هشت هزار شهید گلگون کفن و 17 هزار ایثارگر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار