مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان:

مصاف داماش مقابل شهرداری بندر عباس

در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، تیم داماش گیلان مقابل شهرداری بندرعباس قرار می گیرد .
کد خبر: ۲۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 18 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه در این خصوص گفت : این دو تیم در هفته بیست و یکم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور رو در وری هم قرار می گیرند .

مجتبی پوربخش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس ، این مسابقه عصر روز سه شنبه هفته جاری اول اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد .

وی اظهار کرد : با توجه به اینکه تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار میزبان است ، انتظار می رود با حمایت طرفدارانش در این مسابقه به پیروزی برسد تا ماندنش در لیگ دسته اول مسجل شود .

وی ادامه داد : به همین دلیل این دیدار برای داماش گیلان بسیار حائز اهمیت است و امیداوریم که تیم داماش بتواند در این مسابقه به برتری برسد .

وی بیان کرد : تا پایان هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم داماش گیلان با کسب 23 امتیاز در مکان هفتم و تیم شهرداری بندرعباس با کسب 13 امتیاز در مکان یازدهم جدول گروه خود قرار دارند .

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد : در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 24 تیم حضور دارند که در دو گروه 12 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار