سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا:

طرح گفتمانی در راستای روزی حلال

طرح گفتمان دینی یکی از موفق ترین طرح های سازمان تبلیغات اسلامی است که همواره در طول سال برای اقشار مختلف جامعه برگزار می شود.
کد خبر: ۲۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 09 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، حجت الاسلام ابراهیم حاتمی روز پنجشنبه افزود : طرح گفتمان دینی یکی از موفق ترین طرح های سازمان تبلیغات اسلامی است که همواره در طول سال برای اقشار مختلف جامعه برگزار می شود.
 
وی با اشاره به اینکه برگزاری این گفتمان ها با در نظر گرفتن مقتضیات فرهنگی و اجتماعی هر منطقه برگزار می شود ، اضافه کرد : سال گذشته چهار گفتمان با محوریت کسب روزی حلال با حضور بازاریان آستارا در محل مسجد امام سجاد(ع) برگزار شد که با استقبال چشمگیر این قشر همراه بود.
 
وی با بیان اینکه این روند به قوت خود امسال نیز ادامه دارد ، اظهار کرد : برگزاری گفتمان های دینی و برقراری ارتباط چهره به چهره می تواند برای پاسخگویی به شبهات و مقابله با تهاجم نرم دشمنان بسیار مؤثر باشد.
 
وی ادامه داد : بسیاری از گفتمان ها از جنبه کارگاهی برخوردار است و شرکت کنندگان با طرح پرسش در این نشست ها شرکت می کنند.
 
حجت الاسلام حاتمی با اشاره به برگزاری 100 جلسه گفتمان دینی در سال گذشته افزود : قشر بعدی که در گفتمان های دینی مورد توجه است قشر دانش آموز است که روحانیون برجسته با حضور در مدارس پیرامون مباحث مختلف با آنان بحث و تبادل نظر می کنند.
 
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا عفاف و حجاب ، آسیب های اجتماعی ، ائمه شناسی ، زن و خانواده ، مضرات ماهواره ، نماز ، تربیت فرزند ، اخلاق اسلامی ، تربیت دینی ، رسالت فرهنگی و معاشرت‎های اجتماعی ، مهدویت ، فرهنگ عاشورایی ، فاطمه شناسی ، دین و خانواده و دین و جوانان را از جمله گفتمان های برگزار شده در سطح مساجد و مدارس این شهرستان عنوان کرد.
 
شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز گیلان و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده و بیش از پنج هزار واحد صنفی دارد.
 

بیشتر بخوانید:
 
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار