استاندار لرستان

نقش مردم و بخش خصوصی در سند چشم‌انداز لرستان باید پُررنگ‌تر باشد

استاندار لرستان روزشنبه، 14 فروردین‌ماه در جلسه‌ای که به‌مناسبت نام‌گذاری شعار سال به «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، در استانداری لرستان برگزار شد گفت: نقش مردم و بخش خصوصی در سند چشم‌انداز لرستان باید پُررنگ‌تر باشد و علاوه بر این تحقق این سند مستلزم رونق سرمایه‌گذاری و اشتغال و توجه به گردشگری است.
کد خبر: ۲۰۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 02 April 2016


به گزارش تابناک لرستان،استاندار لرستان روزشنبه، 14 فروردین‌ماه در جلسه‌ای که به‌مناسبت نام‌گذاری شعار سال به «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، در استانداری لرستان برگزار شد گفت: نقش مردم و بخش خصوصی در سند چشم‌انداز لرستان باید پُررنگ‌تر باشد و علاوه بر این تحقق این سند مستلزم رونق سرمایه‌گذاری و اشتغال و توجه به گردشگری است.

هوشنگ بازوندافزود :تحقق شعار سال مستلزم اقدام و عمل است لذا مدیران و همه مردم باید همت خود برای تحقق شعار سال را به‌کار بگیرند.

وی با اشاره به تدوین سند چشم‌انداز لرستان ادامه داد: سیاست‌هایی که در حوزه اقتصادی در دستور کار استان بوده است برنامه‌های درستی بوده است.

بازوند با بیان این‌که این سند در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تهیه شده است، عنوان کرد: این سند یک سند پروژه‌محور است و سندی راهبردی نیست و ما به‌دنبال این هستیم که خروجی این سند اقدام و عمل باشد.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی محورش باید مردم باشد و همه در راستای تحقق آن تلاش کنند، تصریح کرد: نقش مردم و بخش خصوصی در سند چشم‌انداز لرستان باید پُررنگ‌تر باشد و علاوه بر این تحقق این سند مستلزم رونق سرمایه‌گذاری و اشتغال و توجه به گردشگری است.

بازوند با اشاره به اینکه ضرورت همراهی اقدام و عمل و این‌که خروجی این سند باید اقدام و عمل باشد، خاطرنشان کرد: لازم است در این راستا مدیران بانک‌ها اقدام و عمل را جدی بگیرند تا اتمام پروژه‌ها و طرح‌ها با مشکل مواجه نشود.

استاندار لرستان با بیان این‌که اقتصاد ما یک اقتصاد بانک‌محور است لذا از بانک‌ها تقاضا داریم سال 95 را با رویکرد اقدام و عمل دنبال کنند، اظهارداشت: در استان لرستان ما نیازمند شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی هستیم.

هوشنگ بازوند یادآورشد: خلاء دیگری که در سند چشم‌انداز لرستان به چشم می‌خورد عدم توجه ویژه به محرومیت‌زدایی است که می‌طلبد با توجه به این‌که محرومیت‌زدایی یکی از دستاوردهای انقلاب و یادگار امام راحل(ره) است و رهبر معظم انقلاب نیز در ابلاغ سیاست‌ها همواره بر توجه به محرومیت‌زدایی تاکید دارند، این مهم در سند تدوین شده لرستان نیز لحاظ شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار