کشف ۳۰۷ کیلوگرم مرفین در عملیات مشترک پلیس لرستان و فارس

لرستان- «تابناک» - فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:‌ ۳۰۷ کیلوگرم مرفین و ۱۰ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس لرستان و فارس کشف شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰ 19 September 2024

به گزارش تابناک لرستان، سردار یحیی الهی اظهار داشت: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و فارس در تحقیقاتی از جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط سوداگران مرگ با یک دستگاه خودروی تریلی مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی تریلی در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی استان‌های جنوبی کشور به استان‌های مرکزی می‌باشند..
فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر انجام شد و استان فارس پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل مربوطه اعزام و موفق شدند تریلی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن ۳۰۷ کیلو گرم مرفین و ۱۰ کیلو گرم تریاک که بصورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کنند.
سردارالهی با اشاره به توقیف یک دستگاه وانت بار که محموله مواد مخدر را اسکورت می‌کرد، گفت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجعه ذیصلاح شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه راننده وانت بار مربوطه متواری شده است و دستگیری وی بصورت ویژه دردستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار