مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان عنوان کرد

ایجاد محیطی بانشاط و امیدبخش در فضاسازی شهری و تبلیغات انتخاباتی

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند مردم مانند همیشه حضوری آگاهانه و حداکثری در انتخابات خواهند داشت و شهرداری نیز در فضاسازی شهر و در طراحی بنرهای شهری از بیانات رهبر انقلاب استفاده کرد تا شور انتخابات در شهر افزایش یابد.
کد خبر: ۱۸۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۷ 26 February 2016
تابناک اصفهان: این روزها حال و هوای شهرها تغییر کرده و هرچه به روز 7 اسفند نزدیک‌تر می‌شویم، شور و هیجانی که مردم ایران با آن بیگانه نیستند، شهر را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و در این بین فضاسازی شهری به صورتی انجام شده که مردم را ترغیب به حضور کند و امید را در دل‌ها برای یک حضور متفاوت جاری سازد.

مدیریت شهری اصفهان نیز با بهره‌گیری از پوسترها، بنرها، لمپست‌ها و انواع تبلیغات محیطی، فضاسازی خلاق و متفاوتی در شهر ایجاد کرده که با استفاده از جملات و شعارهایی با ضرب‌آهنگ و جذاب، علاوه بر ترغیب مردم به حضوری پرشور، با رنگ‌بندی مناسب فضای بصری خوبی نیز در شهر ایجاد کرده است.


مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان در این باره با اشاره به فضاسازی مناسب شهری در ایام انتخابات و دهه فاطمیه اظهار کرد: شهرداری اصفهان با شور و هیجان خاصی وارد عرصه تبلیغات شهری برای برگزاری انتخابات شد تا فضا را برای انتخاب درست مردم فراهم کند.

هادی نباتی‌نژاد به برنامه‌های شهرداری در راستای انتخاباتی کردن فضای شهر اشاره کرد و گفت: شهرداری ۵۰ عدد سازه تک پایه و 100 داربست، ۲۵۰ سازه کمیته شهروندی، ۲۰۰ سازه لم‌پست، ۵هزار برگ پوستر جهت نصب در اتوبوس‌ها، فرهنگسراها و مغازه‌ها و ادارات، پل‌های عابر پیاده و ۷۰ سازه بتونی شامل اجرای طرح فضاسازی شهری برای انتخابات 7 اسفند و همچنین ایام فاطمیه انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی تصاویر و طرح‌های گرافیکی به همراه جملاتی از رهبر معظم انقلاب به شهروندان ارائه شده است، افزود: تعداد 4هزار سازه کارتن پلاست نیز برای چسباندن پوسترهای انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان در نقاط مختلف شهر نصب شده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای شهرداری برای فرهنگ‌سازی در زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات تصریح کرد: در رسانه‌های مختلف شهرداری همچون برنامه صدای شهر و سیمای شهر، خبرگزاری ایمنا و روزنامه اصفهان زیبا پوشش رسانه‌ای برنامه‌های انتخاباتی تا ساعات پایانی مهلت تبلیغات، ادامه دارد.

وی با اشاره به نصب بیش از یک‌هزار تابلوی تبلیغاتی برای انتخابات با طراحی جدید و خلاقانه در سطح شهر گفت: شهرداری برای حضور پرشور مردم در انتخابات خود پرشور وارد عرصه تبلیغات شده و در این بین حتی وظایف سایر دستگاه‌ها را نیز به دوش کشیده است تا هیچ‌گونه خللی در معرفی نامزدهای انتخاباتی به مردم ایجاد نشود.

نباتی‌نژاد با اشاره به تبلیغات محیطی گسترده و متنوع در سطح شهر ادامه داد: در طراحی این تبلیغات سعی شده علاوه بر استفاده از شعارهای جذاب، طرح‌های همخوان با این شعارها نیز استفاده شود تا فرهنگ‌سازی برای یک انتخاب درست توسط همشهریان فراهم آید.

وی امیدبخشی را از مولفه‌های اصلی در فضاسازی شهری برای انتخابات عنوان کرد و افزود: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند مردم مانند همیشه حضوری آگاهانه و حداکثری در انتخابات خواهند داشت و شهرداری نیز در فضاسازی شهر و در طراحی بنرهای شهری با زوایای هنری از بیانات رهبر انقلاب استفاده کرد تا شور انتخابات در شهر افزایش یابد و مردم آگاهانه‌تر انتخاب کنند.

منبع: تابناک
آخرین اخبار