به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

برگزاری نشست کتاب‌خوان اختصاصی معلم با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان

تابناک هرمزگان-نشست کتاب‌خوان معلم در سالن همایش اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و معلمان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸ 06 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// محمود غیبی معاونت فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن گرامیداشت هفته معلم اظهار داشت: هر کتاب خوبی که ماندگار است حاوی ذکر نام خداست و علت ماندگاری آثار شاعرانی چون فردوسی و سعدی و حافظ این است که با نام و یاد خدا شروع کردند.

وی با اشاره به سخنان رهبری بیان داشت: در دورانی که فضای مجازی بر زندگی همه مردم سیطره انداخته، باید به مسئله تبیین که دویست بار در قرآن هم ذکر شده اهمیت بدهیم.

وی در ادامه افزود: سوالات زیادی درباره مسائل مختلف برای دانش آموزان پیش می آید که معلمان با تبیین و روشنگری می توانند آنها را به سمت درست راهنمایی کنند.

در ادامه این نشست، کتابهای اثر مرکب، به بلندای فکرت پرواز خواهی کرد، هفت عادت مردان موثر، زال و سیمرغ و کلیدهای کشف و پرورش استعداد در کودکان و شکل گیری و تحول عزت نفس توسط فرهنگیان معرفی گردید.

شایان ذکر است، اجرای سرود معلم  توسط دانش آموزان و تقدیر از معلمان شرکت کننده در این نشست از جمله برنامه هایی بود که اجرا شد.

گفتنی است، در پایان برنامه از کتاب شکل گیری و تحول عزت نفس نوشته بتول باقری، رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار