امام جمعه اراک:
ماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مخاطب رهبر معظم انقلاب اسلامی در شعار و فرمان سال جدید، همه آحاد ملت و تک‌تک ایرانیان است.
کد خبر: ۱۱۵۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱ 22 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته اراک، افزود: مساله شعار سال و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب برای «جهش تولید با مشارکت مردم» جزو واجب‌ترین کارها است.

وی بیان کرد: بخشی از این مسئولیت سنگین بر عهده مجلس، دولت، قوه قضاییه، نیروهای مسلح و بانک‌ها است و در مجموع همه در راستای تحقق آن دخیل هستند.

امام جمعه اراک ادامه داد: روستاها، شهرها، مرد، زن، کارآفرینان و هر فردی که درد دین، مردم، شهدا و ایران اسلامی را دارند باید پای کار آید.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: هر فردی باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهد و همه بدانند گره مشکل اقتصادی کشور تولید است و جامعه با تولید آباد می‌شود.

وی گفت: با همت‌های بلند می‌توانیم ۱۰۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در دنیا داشته باشیم و باید برای توسعه صادرات برنامه‌ریزی جدی صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: اگر همه همت داشته باشند، رسیدن به قله‌های بلند امکان‌پذیر است.

آیت‌الله دری نجف آبادی با بیان اینکه ارتباط باید با کشورهایی مانند عراق قوی‌تر شود، گفت: کشور در زمینه تولید گوشت سفید و قرمز ظرفیت‌های زیادی دارد و موضوع آفت‌زدایی در محصولات کشاورزی به عنوان واجب‌ترین کارها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: هرگونه سهل‌انگاری آسیب به کشور است، امکانات کشور زیاد است و با همت‌های بلند و دست‌های با کفایت همه چیز شدنی و قابل تحقق است‌.

امام جمعه اراک اضافه کرد: استان مرکزی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و معدن دارد که باید همه برای تحقق شعار سال به کار گرفته شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی عنوان کرد: مفت‌خوری، تنبلی، سربار جامعه بودن و دست در جیب دیگران کردن حرام است و باید با فساد و دزدی‌ در کشور مقابله جدی شود.

وی گفت: ۱۵ ماه مبارک رمضان، سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع)، فرصت خوبی برای اهل احسان و نیکوکاران است تا به ایتام، بیماران، نیازمندان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی یادآور شد: ۱۰ ماه رمضان سالروز ارتحال ام‌المومنین حضرت خدیجه (س) بود و این شخصیت بزرگ یکی از چهار زن برگزیده عالم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار