امام جمعه اراک:
خطیب نماز جمعه اراک گفت: شرکت در انتخابات جهاد سیاسی است و مردم با حضور خود در این فرآیند بزرگ، کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰ 23 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت با سعادت امام عصر(عج)، افزود: جهاد مورد توجه ویژه خداوند است، مفهوم جهاد جنگ، خونریزی و کشتار نیست بلکه مفهوم بسیار گسترده‌ای دارد.

وی با اشاره به انواع جهاد در شاخه های مختلف، عنوان کرد: در همه مکان‌هایی که فرد حضور دارد، در زندگی، در قبول مسئولیت‌ها و همه عرصه‌ها جهاد وجود دارد و افراد با تفکر می‌توانند همواره در راه جهاد باشند.

خطیب نماز جمعه اراک ادامه داد: رای دادن از مصادیق جهاد سیاسی است، با رای دادن در حقیقت شهدا و امت اسلامی تنها نمی‌مانند و وحدت ملت به دشمن نشان داده می‌شود.

آیت الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی، داعش، آمریکا و طالبان این کشور را رها نمی‌کنند و مردم هستند که با حرکت مقتدرانه باید مقابل این گرگ‌ها بایستند.

وی عنوان کرد: باید توجه داشت یک غفلت، ۱۰۰ سال دیگر ما را عقب می‌برد لحظه‌ای نباید غفلت کرد و نباید دنبال تفکر تحمیلی غربی‌ها رفت.

خطیب نماز جمعه اراک خاطر نشان کرد: با تنبلی کشور آباد نمی‌شود بلکه با تلاش، مجاهدت، ساده زیستی، همت و غناعت کشور آباد می‌شود.

آیت الله دری نجف‌آبادی مردم را به مشارکت پر شور در انتخابات دعوت و تاکید کرد: باید باور کنیم شهر، روستا و کشور با حضور مردم و مشارکت در انتخابات ساخته می‌شود.

وی تاکید کرد: چای دبش و بابک زنجانی‌ها دلیل نمی‌شود در انتخابات شرکت نکنیم و باید توجه داشت مبارزه با فساد در جای خود انجام می‌شود اما همه باید در جهت تقویت اقتدار و عظمت نظام اسلامی در انتخابات شرکت کنیم.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار