استاندار مرکزی:
استاندار مرکزی گفت:تایید صلاحیت داوطلبانی که در بررسی اولیه تایید نشده بودند و حضور گرایش‌های مختلف در انتخابات، نشان از مشارکت حداکثری در این فرآیند ملی می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶ 20 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی ،اظهار کرد:با توجه به رویدادهای مهم سال جاری با سه جامعه هدف توده مردم، فعالان حوزه مجازی و رسانه همچنین مسؤولان استانی مواجه هستیم که باید از تمام ظرفیت‌ها برای افزایش مشارکت مردم بهره گیری کنیم که در این راستا مدیران روابط عمومی ارگان‌ها نیز نقش راهبردی دارند هر چند در این حوزه قدرت و تحرک لازم، مشهود نیست.

مخلص الائمه افزود: انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از سوی برخی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی ضعیف و پذیرفتنی نیست و انتظار است مدیران روابط عمومی که در این راستا غیرفعال و فاقد صلاحیت هستند استعفا دهند و در حوزه دیگری بکارگیری شوند.

وی افزود: در صدا و سیما ظرفیتی در راستای انعکاس عملکرد و دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی فراهم شده که باید به بهترین نحو ممکن مورد بهره گیری قرار گیرد و باید اذعان داشت نقش روابط عمومی‌ها در انعکاس این مهم بی بدلیل است.

استاندار مرکزی میزان مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برخی دیگر از کاندیداها از سلایق مختلف تأیید صلاحیت شدند و این مهم منجر به افزایش شور انتخابات می‌شود.

مخلص الائمه با اشاره به برگزاری نمایشگاه در راستای تبیین موفقیت‌های نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های دولت سیزدهم همزمان با دهه مبارک فجر گفت: برنامه ریزی مناسب برای برگزاری جشن‌های دهه فجر صورت گرفته و در این راستا پذیرای ایده‌ها نیز هستیم.

مخلص الائمه در خصوص فضاسازی شهری با موضوع انتخابات اظهار کرد: بنرهای یکپارچه و متحدالشکل برای انتخابات طراحی و برای اطلاع‌رسانی از زمان انتخابات در سطح استان نصب می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد:هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم، برخی نامزدهای انتخاباتی به تدریج اقدام به تخریب یکدیگر می‌کنند و ممکن است دامنه این تخریب‌ها دستاوردهای قوای سه‌گانه را هم دربر بگیرد، در صورتی که اجرای فعالیت‌های تبلیغاتی باید همراه با تقوا و رعایت اخلاق باشد و کسانی که بلندگوی رسانه در اختیار دارند باید با ایجاد فضای مثبت، اجازه ندهند فرد یا نهادی تخریب شود.

استاندار مرکزی در انتها نیز بیان کرد:: انتقال آب از چشمه هفتیان به تفرش به عنوان یکی از ابر پروژه‌های استان مرکزی مطرح است و در آینده نزدیک با حضور یکی از مقامات کشور افتتاح رسمی می‌شود که باید اطلاع رسانی لازم در این راستا صورت گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار