استاندار گیلان در پایان سفر به رودسر:

اجرای مصوبات سفر به شهرستان ها از سوی مدیران ضروری است

استاندار گیلان با تاکید بر اجرای مصوبات سفر به شهرستان ها از سوی مدیران و نهادهای ذی‌ربط گفت: یکی از برنامه های ما در راستای اجرای سیاست های دولت مردمی سرکشی به شهرستان ها، مناطق دور از دسترس و روستاها است.
کد خبر: ۱۱۳۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ 22 November 2023


به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ؛ اسدالله عباسی شامگاه (سه شنبه) در پایان سفر یکروزه به شهرستان رودسر با مسولان اجرایی استان اظهار کرد: در این سفر مطالبات مردم بررسی شد و پروژه هایی که اولویت دار مورد درخواست مردم در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از برخی پروژه ها گفت: در این سفر در موضوعات مختلفی مانند مسکن، اجرای طرح هادی، سند توسعه روستایی، محیط زیست، منابع طبیعی، کشاورزی، زیر ساخت های ارتباطاتی و مخابراتی، برق، راه و آب مصوباتی داشتیم که ادارات اجرایی ذی ربط ملزم به اجرای آن شدند.

استاندار گیلان ادامه داد: در بخش های آموزش و پرورش و بهداشت و سلامت، گردشگری نیز برنامه ریزی هایی صورت گرفت که در آینده با تشکیل کارگروهی روند پیشرفت و انجام صحیح امور رصد خواهد شد.

عباسی تصریح کرد: حداکثر هر ۲ هفته یکبار به یکی از ۱۷ شهرستان گیلان با مدیران اجرایی سفر خواهیم داشت و از نزدیک با خانواده معظم شهدا، مردم، روسای شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، بخشداران و مدیران شهرستانی به گفتگو خواهیم نشست و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی می کنیم.

بازدید از سد پلرود و راه جایگزین آن، بازدید میدانی از آخرین وضعیت احداث تصفیه خانه آب طول لات بخش رحیم آباد، حضور در جمع بسیجیان گلدشت رحیم آباد و بازدید از دستگاه کمپوستر زباله تر و بررسی پروژه های شهر چابکسر شامل چگونگی اجرای المان شهری ورودی این شهر، روند احداث پروژه طرح جامع سلامت، بهره برداری از 9 پروژه عمرانی و خدماتی در بخش کلاچای، حضور در یک شرکت تولیدکننده قطعات داخلی خودرو (روکش و کفی) و نیز حوزه علمیه خواهران فاطمیه رودسر و گفت و گو با مسئولان و طلاب این حوزه علمیه، حضور در جمع صمیمی مردم سرولات چابکسر، برگزاری جلسه شورای اداری، دیدار با خانواده معظم شهدا و افتتاح پروژه روشنایی ساحل رودسر، با حضور مسئولان استانی و شهرستان و مردم منطقه از دیگر برنامه های سفر استاندار گیلان به شهرستان رودسر بود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار