تیم فوتبال داماش گیلان به مصاف نساجی مازندران می رود

کد خبر: ۱۰۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰ 03 October 2015
رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، تیم فوتبال داماش گیلان به مصاف نساجی مازندران می رود .

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان عصر شنبه گفت : این دو تیم در هفته نهم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور رو در روی هم قرار می گیرند .
علی احمدی سراوانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مسابقه ، عصر روز دوشنبه هفته جاری 13 مهر ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می شود و تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار میزبان است .

وی اظهار کرد : با توجه به اینکه تیم فوتبال داماش گیلان از نظر شرایط مالی در وضعیت نامناسبی قرار دارد ، امیدواریم که در دیدار برابر نساجی مازندران به برتری برسد تا از لحاظ روحی در وضعیت مناسبی قرار گیرد .
وی ادامه داد : همچنین امیدواریم که تماشاگران و طرفداران تیم فوتبال داماش گیلان همانند سایر دیدارها از این تیم حمایت شایسته ای داشته باشند و با رفتن به ورزشگاه ، از نزدیک تیم داماش گیلان را تشویق کنند .

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته هشتم این رقابت ها باید در مسجد سلیمان به مصاف تیم نفت این شهر می رفت که به دلیل مشکلات موجود در این تیم و همچنین عدم پرداخت پول به بازیکنان ، این تیم در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان حاضر نشد .
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 20 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار