درخواست‌ امام جمعه از آب منطقه‌ای

امام جمعه دهدشت در دیدار با مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه وبویراحمد خواستار تسریع‌بخشیدن و رفع مشکلات پروژه‌‌های آبرسانی کهگیلویه به جهت بهبود توسعه کشاورزی و رونق گردشگری و توسعه اقتصادی در این شهرستان شد.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸ 16 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه وبویراحمد با توجه به بحران آب و کشت برنج در دهدشت، چرام و لنده اظهار کرد: به جای کشت‌‌های غرق‌آبی، کشت خشکه را ترویج دهیم.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه در طرح‌های کشاورزی و صنعتی مجوز چاه تعطیل هست، خواستار مجوز چندین احداث چاه برای طرح‌های اقتصادی کشاورزی در دهدشت شد.

وی افزود: پروژه آبرسانی به چهار شهر خوب پیش می‌رود اما می‌شود سرعت آن‌ها را بیشتر کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ایجاد سدهای سرپری و کوهبرد را باعث جهش اشتغال و تولید در کهگیلویه عنوان و تصریح کرد: بهره‌برداری از این سدها علاوه بر تولید و اشتغال در بحث گردشگری منطقه کمک شایانی می‌کند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه در حومه غربی دچار بحران آب هستیم گفت: احداث این سدها برای تقویت آب‌های زیرزمینی حومه غربی بسیار موثر است.

وی خواستار توجه مدیرعامل منطقه‌ای کهگیلویه وبویراحمد نسبت به پروژه‌های آبی چاروسا و دیشموک شد و گفت: اگر مشکلات آبی این منطقه حل شوند، از قِبَل باغات آن‌ها، رونق اقتصادی خوبی در این مناطق ایجاد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار