معاون وزیر‌کشور در گفت‌وگو با تابناک:ارزیابی دستگاه‌های اجرایی درحال انجام ‌است/هرمزگان جزو استان‌های خوب در وزارت کشور است+صوت

تابناک-معاون وزیر کشور با اشاره ارزیابی دستگاه‌ها در هرمزگان گفت:هرمزگان جزو استان‌های خوب در وزارت کشور است
کد خبر: ۱۰۲۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ 15 January 2022

علی طالبی رئیس مرکز مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور و نماینده تام الاختیار وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در بندرعباس اظهارداشت: در مدت دو روزی که در خدمت مردم شریف هرمزگان هستیم رسیدگی به شکایات مردم از دستگاه‌ها و درخواست‌های مردمی را در حوزه‌های مختلف بررسی می‌کنیم.
وی افزود: این میز ارتباطات در قالب میز ارتباطاتی است‌که مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری طراحی کرده‌است و همه‌ی دستگاه‌ها و وزارت‌خانه‌ها یک میزی را در استان به مقتضای وظایفی که دارند دایر می‌کنند.
طالبی تاکید‌کرد: وزارت‌کشور هم با توجه به وظیفه ذاتی‌اش که باید حوزه‌های مختلف را نظارت کند، مخصوصا در حوزه شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، ثبت‌احوال، حوزه امنیت، تشکل‌های مردم‌نهاد، احزاب و گروه‌ها و اصناف پیگیری‌هایی را انجام می‌دهد و درخواست‌ها بررسی می‌شود و مسیر ارجاع هم مشخص است.
رئیس مرکز مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور عنوان‌کرد: کسانی که به میز ارتباطات مردمی مراجعه می‌کنند در ورودی پذیرش شده و کد رهگیری می‌گیرند و بعد از رسیدگی دستور نهایی صادر می‌شود.
وی اضافه‌کرد: وزارت کشور سالیانه عملکرد دستگاه‌های اجرایی به خصوص استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها را ارزیابی می‌کند و هرمزگان در سال‌های گذشته جزو استان‌های خوب وزارت کشور بوده و با اقداماتی که الان مشاهده می‌کنیم رتبه‌اش بهتر از سال گذشته هم خواهد شد.


نماینده تام الاختیار وزیر کشور تاکید کرد: در وزارت کشور 3 حوزه داریم یکی پرتال وزارت کشور، مسیر سامد و شماره 111 سامد و جدیدا سامانه پیامکی هم فعال کردیم که هموطنان می‌توانند ارتباط بگیرند و روزانه پاسخگوشان هستیم.

طالبی همچنین ضمن تشکر از زحمات شهرداری بندرعباس و روابط عمومی شهرداری تاکیدکرد: در ایام دایر بودن میز ارتباطات مردمی بیش ۷۰۰ نامه و درخواست مردمی در میز وزارت کشور رسیدگی شده‌است.

طالبی                 برای شنیدن صوت اینجا کلیک کنید
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار