احتمال ورود امیکرون به استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 103 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 33 نفر مبتلای قطعی و ٥ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
کد خبر: ۱۰۲۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ 08 January 2022
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون85هزار و933 مورد گزارش شده است.
وی اضافه کرد: از 144 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت، حدود 9 درصد موارد مثبت بودند که موارد مثبت در شهرستانهاي بویراحمد، گچساران و لنده مي باشند.
وی تصریح کرد: احتمال ورود کرونای اومیکرون جهش یافته به استان زياد است بنابراین باید پروتکل های بهداشتی بیشتر از گذشته رعایت شود و واكسيناسيون افراديكه تا كنون واكسن خود را تزريق ننموده اند انجام شود و ساير افراد نيز واكسيناسيون خود را تكميل نمايند .
وي خواهان مشاركت بيشتر مردم در رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي، استفاده از ماسك، رعايت فاصله فيزيكي، عدم حضور در هر مراسم و تجمعي شد و همچنين مردم از حضور در مكان هاي شلوغ و پرخطر مانند بازارها، رستوران ها ، بانك ها ، مراكز بهداشتي درماني و بيمارستانها خودداري نمايند و كسانيكه در قرنطينه مي باشند از محل قرنطينه خارج نشوند تا بتوان از مبتلا شدن بقيه مردم جلوگيري نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار