عالم اهل سنت: مردم با بصیرت جبهه دشمن را از دشمن خودی تشخیص دهند

تابناک-عالم اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه روز ۹ دی روز عزا و اقتدار امت اسلامی است گفت: همیشه همه ما در این راه باید چشم و گوشمان به بیانات رهبر معظم انقلاب باشد ،مردم با بصیرت جبهه دشمن را از دشمن خودی تشخیص دهند .
کد خبر: ۱۰۱۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ 29 December 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان  شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه  اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه روز عزت و اقتدار امت اسلامی ایران است، در این روز ملت خودجوش برای دفاع از کیان انقلاب و نظام و رهبری نظام و پا به عرصه میدان گذاشتند. 

وی افزود: به همین جهت این روز در تقویم کشور به نام بصیرت نامگذاری شد، بصیرت یعنی اینکه نقشه‌ها و ترفندهای دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و دسیسه‌های آنها را با آگاهی کامل بشناسیم و آگاهی داشته باشیم. 

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: مردم هم امروز باید با بصیرت واقعی و درست جبهه دشمن را از جبهه خودی و اسلامی بشناسند و هم طریقه مواجهه با آنها را بدانند. 

وی تصریح کرد: در مواقعی که نظام در خطر قرار می‌گیرد مسیر و نگاه رهبری و رهنمودهای ایشان برای ما باید یک نقشه راه باشد و آن را نصب العین قرار بدهیم هر جایی که راه و مسیر برای رهبری تبیین و تشریح نموده اند در مسیر اصلاح و درستی خواهیم رسید.

شیخ راهبر گفت: نظام جمهوری اسلامی رهبری دارد که بصیر و علیم و به مسائل روز هست امروز دشمنان نقشه‌های گوناگونی را برنامه‌ریزی کرده تا میان مذاهب اسلامی اختلاف افکندن کند و به نوعی فتنه ایجاد کند و از سوی دیگر سعی دارد با تحریم‌ها و به وجود آوردن تورم و گرانی و فشار معیشتی و اقتصادی، مردم را از راه انقلاب و راه ایران اسلامی دور کند. 

وی ادامه داد: این نقشه‌های دشمنان را باید بشناسیم و آگاهی داشته باشیم و نگذاریم دشمن با عواطف ما و احساسات ما بازی کند نگذاریم دشمن میان مذاهب اسلامی اختلاف ایجاد کند خدای ناکرده اگر با وسوسه‌های دشمن اختلاف افکنی در جامعه و افتراق ایجاد شد مسائل بسیار مشکل و سخت خواهد شد. 

عالم اهل سنت هرمزگان گفت: همیشه همه ما در این راه باید چشم و گوشمان به بیانات رهبر معظم انقلاب باشد و با هوشیاری کامل نگذاریم که دشمن در این مسیر نقشه‌های خود را عملی کند. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار