تزریق دُز سوم واکسن کرونا اولویت استان اصفهان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: تزریق دز سوم واکسن کرونا اولویت ماست و باید در این زمینه آمادگی کامل داشته باشیم.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴ 28 December 2021

محمدرضا جان‌نثاری افزود: کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد کرونا باید در این زمینه اقدامات تشویقی و اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: فرمانداران شهرستان ها، مرحله دوم طرح شهدای سلامت و نیز طرح شهید سلیمانی را مدنظر قرار دهند و تزریق دز سوم واکسن برای عموم مردم را با جدیت دنبال کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان تصریح کرد: آمار واکسیناسیون حدود ۸۵ درصد مردم اصفهان، هنوز قابل قبول نیست و باید افزایش یابد.

وی با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در همه برنامه‌ها بیان کرد: سخن از محدودیت‌های کرونایی تنها به زمان‌های برگزاری برنامه‌های مذهبی منوط نشود.

جان نثاری اظهارداشت: اکنون سفرهای خارجی و ترکیه ۱۰ برابر شده و نباید در دام عملیات‌های روانی محدودسازی رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مراسم مذهبی قرار بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در مراسم مذهبی باید حضور پیدا کرده و در شهرستان‌ها نیز با مراکز بهداشتی هماهنگی‌های لازم به عمل آید.

وی با اشاره به اینکه برخی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان تعطیل شده بود تصریح کرد: باید آمادگی داشت که به تناسب نیاز این مراکز دوباره در استان بازگشایی و به کارگیری شود.

جان نثاری تاکیدکرد: فرمانداران آمادگی لازم برای بازگشایی اضطراری این مراکز را داشته باشند.

وی اضافه کرد: صداو سیما و رسانه های مختلف به حوزه رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده همگانی از ماسک، توجه کنند و رسانه‌ها در زمینه سبک زندگی با در نظر گرفتن شرایط کرونایی برنامه‌های مختلف و تولید محتوا داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان افزود: اداره کل بازرسی و نظارت استانداری نیز بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی و ادارات دقت لازم و پیگیری مستمر و بازرسی اصناف و سازمان صمت نیز باید بر اصناف مختلف استان نظارت کامل و جامع داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مراکز مذهبی نیز با نظارت سازمان تبلیغات اسلامی و کارشناسان بهداشت به فعالیت می‌پردازند عنوان کرد: اداره کل امنیتی کمیته نظارت را فعال تر کرده و بحث های مراقبتی از دستگاه های اجرایی را با مراقبت بیشتری دنبال کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار