تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم نخستین پیروزی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را برابر نماینده اراک کسب کرد.
کد خبر: ۹۹۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷ 02 October 2021

به گزارش تابناک قم، تیمی که امسال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی سال 1399 لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور گام به فصل 1400 گذاشته برای تمام رقبا یک تیم مدعی محسوب می‌شود و همه حریفان با تمام توان مقابل آن به میدان می‌روند.

به همین دلیل کار نماینده بدمینتون استان قم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ 1400 بسیار سخت است، تیمی که در هفته نخست غافلگیرانه در تالار فرهمند موحد قم به نماینده سیستان با حساب 3 بر 2 باخت اما این باخت را با برتری در مقابل نماینده اراک جبران کرد.

بدمینتون‌بازان تیم رعد پدافند هوایی قم در دومین هفته از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور میهمان تیم اراک بودند و در پایان دیداری سخت و نفس‌گیر با حساب 3 بر 2 حریف را شکست دادند تا نخستین پیروزی این فصل را به دست بیاورند.

امسال در مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور هشت تیم حضور دارند که طبق برنامه فدراسیون بدمینتون به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به مدت 14 هفته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا قهرمان این فصل مشخص شود.

انفرادی اول:

محمد پایروند (رعد قم) ۲

مهدی بندی (اراک) صفر

انفرادی دوم:

شادمهر حیدری (رعد قم) صفر

آرمین زکی زاده (اراک) ۲

دوبل اول:

محمد پایروند و مهران شهبازی (رعد قم) ۲

حسن متقی و علی حیاتی (اراک) صفر

دوبل دوم:

معین خاکی و علیرضا افکانه (رعد قم) صفر

علیرضا قاسمی و آرمین زکی زاده (اراک) ۲

انفرادی سوم:

مهران شهبازی (رعد قم) ۲

حسن متقی (اراک) ۱

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار